Helemaal eens met Jewel.. Dit word helemaal niets. Waarschijnlijk zal het als volgt gaan lopen: Jij kan je gevoelens niet meer voor je houden, en verteld ze op een verpakte manier. Hij begint hier nog meer door te twijfelen en denkt dat het gras groener is aan de overkant. Jij kan het niet meer voor je houden wie het was, hoe het gebeurd is en wanneer. Waardoor de beslissing makkelijk gemaakt is voor hem. En hij en zijn vriendin/vrouw uit elkaar gaan.. Dit word helemaal niets. Raadt je dan ook aan je 'vriendin' te bellen/smsen/emailen/op te zoeken.. En haar te vertellen over zijn vragen naar jou toe zodat ze misschien eerlijk gaat zijn tegen hem. En haar vertellen over jouw gevoelens voor hem en dat je daardoor afstand neemt van hem en haar omdat je niet wil moeien in hun huwelijk.. En dan moeten zij het met zijn 2'en uit vechten en eruit zien te komen.
Volgens mij is z'n vrouw ook de enige die kan zeggen of het A of B was. Of lag TS er tussen. Bedoel... Wie zegt dat vriendin van TS wel de waarheid sprak tegen haar over wie het was.
is je gevoel voor hem verliefdheid of houden van? en dan bedoel ik houden van zoals je van een goede vriend kan houden? probeer eerst dat uit te zoeken en zeg tegen die vriendin dat zij eerlijk moet zijn doet zij het niet doe jij het (ze hoeft niet te weten of je dit doet en zo ja wanneer maar even wat druk geven) ik heb jaren geleden een soort gelijke situatie gehad met mijn beste vriend al jaren en ja ik had gevoelens voor hem maar niet verliefdheid het is houden van als vrienden zeg maar, ik heb uiteindelijk besloten niets te zeggen was bang hem kwijt te raken het gevolg is hij is nu nog samen met haar zij bedonderd hem nog en ik ben mijn beste vriend kwijt, hij was zo boos dat ik niets gezegd had. en iemand dan moeten missen is vreselijk nog steeds ook al praait ik over bijna 5 jaar geleden dat dit gebeurd is
eens! ik dacht ook dat je gister een berichtje deed hier in dit topic dat je er mee zou kappen en dat ze het zelf maar zouden moeten uitzoeken.
Ik denk dat je je er helemaal miet mee moet bemoeien. Je zegt zelf hij is ook niet heilig... Nee en zij ook niet. Laat ze het lekker samen uitzoeken. Jij vind het zielig voor hem... maar hij is wat dat betreft net zo erg!! Ik heb mijn ex ook bedrogen maar in sommige gevallen is het maar beter dat je dingen niet verteld. Hou je er buiten ga verder met je eigen leven en laat hun het samen lekker uitzoeken. Hij weet dat ze is vreemd gegaan begrijp ik uit jouw verhaal. Nou.... wat schiet hij er mee op om te weten met wie..... om zijn gram daar te halen.... Lijkt me niet helemaal slim. Als hij haar daarmee een ding duidelijk wil maken.... schiet niet echt op lijkt mij.... Maar goed ik ben wat dat betreft geen haar beter. Maar bij mij waren de omstandigheden (is niet om goed te praten) er naar. En ben blij dat ik dat gedaan heb. Nu woon ik er mee samen en krijgen we (mijn zoon en ik) de liefde en aandacht die we nodig hebben. Succes
jeetje zo ehm heb even flink wat bijgelezen vanaf pagina 1 maar vind het maar wat vaag hoor dit hele verhaal. bedoel, waarom zou je je er zo veel mee bemoeien als je zegt dat je er niks mee te maken wilt hebben. het is hun huwelijk, als zij elkaar niet vertrouwen, wat doen ze dan nog bij elkaar? zij geeft toe dat ze vreemd is gegaan? wtf doet hij dan nog bij dr. en hij was ook geen heilig boontje zei je. wtf zeurt hij dan?! hijs net zo slecht bezig dan! En dat jij gevoelens heb voor die vent snap ik al helemaal niet. je weet dat hij niet te vertouwen is. nou dan gaan mijn haren al overeind staan als ik weet dat iemand vreemd gaat. en helemaal als ze net getrouwd zijn. wat een dikke afknapper. leven en laten leven. maak van hun probleem niet jouw probleem. mijn tip: blijf ver uit hun buurt vandaan
Ik vind dit topic erg ongeloofwaardig, sorry. Waarom reageer je niet of je een man/vriend hebt of niet? als je die wel hebt dan zou me maar meer zorgen maken over wat JIJ nu aan het doen bent want het is overduidelijk dat je meer wilt van deze man. Vertel gewoon wat je weet want het ook overduidelijk dat dat het liefste is wat je wilt doen.. een wit voetje halen en misschien wel meer. Get it over with
Volgens mij vraagt iedereen zich hier af of je zelf een partner hebt... En zo ja, wat vindt hij hiervan? Ik zeg: niet mee bemoeien, maar dat is dus blijkbaar al te laat.... En als je je er dan toch mee wilt bemoeien, ga dan niet bij de man lopen "klikken", maar spreek je "vriendin" aan en zorg dat ze het zelf opbiecht...
Ze heeft gevoelens voor die gozer. Ze weet dat hij ook niet heilig is. Hoe komt ze aan die gevoelens en hoe weet ze dat hij ook niet heilig is tegenover zijn vrouw. Is ze zelf niet heilig met die vriend geweest en daardoor gevoelens gekregen voor hem? Zo heb ik ook weer even een link gelegt, als we toch aan het speculeren zijn.
Ik heb alleen de openingspost gelezen. Mijn ongezouten mening: wegwezen, niet mee bemoeien, en blijf van die man af! En als hij je ooit vraagt of jij iets weet over wat zijn vrouw uitspookt, zeg je kort maar krachtig: wat zij doet, moet je aan haar vragen.
Raar topic. Aan je reacties te zien (of beter gezegd de dingen waar je NIET op reageerd) heb jij dus gewoon een partner. Je bent verliefd op die vriend van je, maar neemt daarop geen afstand. Dus daarmee accepteer je nu al de gevolgen die het zou kunnen hebben voor je huidige relatie. Anders had je wel afstand genomen om de gevoelens voor hem de baas te blijven. In plaats daarvan 'help' je mee de relatie van die vriend kapot te maken. Ik ben het met Sarah eens dat je niet niks moet doen. Maar stap dan naar die vriendin gelijk! Zeg haar dat hij loopt te vissen bij jou en dat ze de waarheid moet vertellen. Maar in plaats daarvan ga je je mengen in dit hele verhaal. Hiermee kwets je die vriendin die dit blijkbaar met jou gedeeld heeft. Volgens mij wil je dat die relatie kapot gaat zodat jij kan toegeven aan je gevoelens, wat jou net zo slecht maakt als die vriendin. Zowiezo al de manier hoe je hiermee om gaat terwijl je schijnbaar zelf een relatie hebt (anders had je al wel verteld dat je vrijgezel was ipv eromheen te draaien) getuigd niet echt van ware liefde naar je man toe vind ik.. Afstand nemen van die man, aan die gevoelens werken om ze kwijt te raken en daarna maar eens aan je eigen relatie werken. Of je eigen relatie beeindigen, hopen dat hun relatie ook eindigd en dan achter die man aan gaan. Maar ja, of dat nou zo'n verstandige keuze is.....