ik mag niet schelden ik mag niet schelden ik mag niet schelden en al helemaal niet op een forum ik mag niet schelden ik mag .... niet....schelden Lindsey je bent een kudwijf!! (oops)
Haha ze is ook volgens mij nog 1 van de jongste.. Maar eerlijk is eerlijk.. ze is niet achterbaks.. Ze is wel goudeerlijk.. en ook oliedom haha. 'Ik leef in een amuse' Vergeleken die Jennifer is dat eerlijk zijn al een hele goede eigenschap.
Ja, zulke types bestaan echt, vaak valt de appel niet ver van de boom, maar sommige meisjes hebben volgens mij wel normale ouders, alleen zijn ze gewoon helemaal de weg kwijt. Ik moet wel lachen om die Linsey, die is echt simpel, maar ze is inderdaad wel eerlijk. Vond het wel leuk dat ze na het bezoek aan die Turken van mening veranderde, had ik niet verwacht. Denk dat die Josie wel een goed hart heeft, lijkt me geen gemeen persoon. Oh ja, die Jennifer, die ouders zeiden het toch ook al dat ze extreem veel aandacht nodig heeft. En gisteren tegen die Japanners (geloof dat de helft dacht dat Japanners hetzelfde als Chinezen zijn) 'Listen! I eat this because I have respect for you, but I don't like fish (en dan een Hollandse uitspraak erbij gedacht). Nee meid, heel respectvol.
ik kan me daar zo kwaad over maken, voor hun betekent het niks maar voor een ander kan dit zo kwetsen, en hoeveel mensen kennen] wel niet een dierbare die die ziekte heeft of heeft gehad? je zou die troela's het bijna zelf toewensen om ze te laten inzien wat het met je kan doen maarja, dat zal wel aan hun zeer lage algemene ontwikkeling liggen
Ik vind het ook heel erg hoor. Absoluut en wil het niet promoten. Maar zoals in bijv. Den Haag (door veel Hagenaren/Hagenezen) wordt ook het woord kanker gebruikt. Ze bedoelen er niks mee. Net zoals tering en tyvus.. zeggen ze daar kanker. Omdat het zo lekker bekt.. Maar geen enkele bijbedoeling. Ikzelf zeg ook wel eens tering of tyvus.. of ben ik dan de enige? Dat waren vroeger net zulke erge ziektes als kanker. Nogmaals: ik doe het niet en promoot het niet. Maar voor sommige 'culturen/dialecten' is het gewoon een woord wat lekker bekt en niet meer dan dat. Ontopic: Meron zie ik nog wel eens winnen. Maar zal mij ook niks verbazen als een meisje als Yoshie of misschien wel Linsey wint..
Jeetje mina, wat een aso's! Niet te geloven! Met die Jennifer zou ik het geen dag uit houden. Zo'n type wat ontzettend scheinheilig, achterbaks, betweterig en bazig is, pfff zou me dood aan haar ergeren. En voor de rest vind ik lindsey, jenna en Zira toch wel de ergste. Wat een goedkope meisjes zijn dat zeg! Ik vond het wel leuk om te zien hoe Lindsey bij draaide toen ze op bezoek was geweest bij de Marokkaanse familie. Kan daar heel slecht tegen wanneer iemand vol zit van de vooroordelen terwijl ze eigenlijk niks weten van die mensen. Meron, Yosie en de jongens vind ik het heel goed doen!
Haha nee dat hoorde je heel goed... OMG, tenenkrommend! Oh ja! Die was ik al bijna weer vergeten! Haha, dan vraag ik me af waar ze dan mee praat... Wat een ongelofelijk programma! Dat er echt zulke mensen los rond lopen! Ik vind die jongens op zich nog mee vallen, maar de meiden daar zitten echt kanslozen tussen.... Pffff En toch blijf ik stiekem wel kijken, want vraag me af of Lindsey nóg "slimmere" uitspraken zal doen.
Helemaal mee eens. Zeker Meron is volgens mij een prima meid die gewoon wat verkeerde keuzes gemaakt heeft in haar leven. Yosie wil volgens mij heel graag veranderen en de jongens lijken allemaal veel volwassener.
En dan die uitspraken! Ouwe...Wauw... Weetje... Jatoch... Al moet ik zeggen.. je ziet ze al wel een beetje veranderen.. tenminste..de meeste!
Als we het dan toch over versprekingen hebben: Hoorde in de reclame van oh oh tirol iemad zeggen: "dat escaleert uit de hand"
Ik vond het wel echt super lullig van die Jenna dat ze Lindey meenam dat avondje uit. "Ja Lindsey doet niks, die zit alleen maar op dr luie koeiek*t. Maar ondertussen kiest ze haar wel op mee te nemen... heeeeeeeel apart. Volgens mij is het vanavond ook exit LINDSEY!