Bijwerking Ovitrelle of iets anders ?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Scarabee, 18 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Herkent iemand dit ?

Heb 7 cyclussen Pregnyl gekregen, en dit keer Ovitrelle. Het kan er totaal los van staan, maar ik ben ontzettend besluiteloos sinds vorige week, en zo ken ik mezelf helemaal niet..

Ik loop te lanterfanten, heb opruimdrang maar ben alleen maar aan het verplaatsen. Ik twijfel over de stomste dingen en ik ga van de ene stemming naar de andere.

Zo heb ik onwijs zin om te gaan winkelen, en als ik dan klaar ben om weg te gaan staat alles me tegen en heb ik geen zin meer, dus ik trek m'n jas uit en ga weer binnen zitten. En dan heb ik alweer spijt en krijg ik ineens weer veel zin om weg te gaan. Zelfde met eten: Zin in iets, en als ik het klaarmaak; eetlust weg. Zet ik het in de koelkast, krijg ik weer trek.

Uiteindelijk word ik zo moe van m'n besluiteloosheid, dat ik denk : "Zoek het uit, ik ga op bed liggen". Maar dan lig ik daar te liggen en denk ik wat lig ik hier nou eigenlijk.. en heb ik ineens energie om weg te gaan.

M'n stemming gaat echt binnen 5 minuten van het ene naar het andere uiterste. Van energiek en enthousiast naar totaal geen zin hebben en alles negatief zien..Ik word even niet goed van mezelf...zo ken ik mezelf ook niet namelijk.

Misschien heb ik wel last van stress en ligt het niet aan de Ovitrelle.. Is het herkenbaar voor iemand ? En wat was de oorzaak en hoe ging je ermee om ?

2. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Het is me niet duidelijk hoeveel dagen je dit moet spuiten, zeker net als ik 2 dagen voor inseminatie 1 x spuiten. Ik volg iui en had nergens last van.

3. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

15 apr 2011
    502
    0
    0
    hey Scarabee, hier tijdens ook een keer Ovitrelle gehad en bij de eerste ICSI ook. Kan me deze klachten niet herinneren.

Ik hoop voor je dat het mega zwangerschapsklachten zijn. Nog even een paar daagjes geduld, moeilijk he.

Ik wacht rustig met je mee, heb vorige week cryo terugplaating gehad in natuurlijke cyclus, meestal heb ik een lf van 12 dagen, dat zou betekenen maandag NOD, maar ik gebruik utrogestan en stop daar maandag mee en verwacht dan woensdag mn NOD. Voor mijn gevoel meer kans op innesteling. Dus donderdag test ik, bij geen menstruatie.

4. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    hmm.. ik heb nu 4x ovitrelle gespoten, maar ik herken dit niet.
    Ik herken t wel van de hormomen die ik spuit als ik bezig ben met ICSI, dus misschien?? ik hoop gewoon voor je dat het zwangerschapskwaaltjes zijn haha

5. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ha Scarabee!
    Hoe gaat het nu met je??

Ook ik herken deze symptomen niet van de Ovitrelle:)
    Dus ik hoop van harte dat het van wat anders komt ;)

Wanneer mag je testen?

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Bedankt voor de reacties meiden ! Schijnbaar toch iets anders dan als niemand het herkent. Misschien toch stress dan ;) Zwangerschapssymptoom zou geweldig zijn, maar wel een beetje sterk want ik had het al een week hihi

Linneke, idd 2 dagen voor inseminatie 1x! Succes met iui!

Happy1978, geduld hebben is idd moeilijk.. Ik heb al een test gedaan op 8 dpo om te kijken of Ovitrelle er al uit was. Wat spannend bij jou !! Vandaag stoppen met de bolletjes dus. Wel fijn dat je die mag gebruiken, verhoogt de kansen mijn inziens ook!

Mijn LF is met Puregon elke keer 10 dagen. (zonder hormonen zit ik rond 13 dagen). Had al gevraagd of ik daar iets voor kon krijgen, maar ze telden in het ziekenhuis de dag dat je menstrueert mee, dus ze vond dat ik op 11 dagen uitkwam. Wel jammer.. Zou morgen dus m'n nod hebben eigenljk als ik weer uitga van een LF van 10. !

Jipje, welke hormonen gebruikte je ? Toevallig ook Puregon ? Hmm daar kan het natuurlijk ook van komen, die heb ik 9 dagen geprikt. Alleen had ik daar de vorige keren dan geen last van ;)

Heeey Staffie84! Thnx voor je berichtje!! Ik kom wel even weer bijlezen, ook hoe het met jou gaat, en updaten! Mag vandaag of morgen wel testen vind ik ;)

7. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ook ik kan me hier niet in vinden, enige bijwerking waar ik last van had de eerste 2 dagen was enorme misselijkheid.
    Zelfs onderweg naar de punctie.

8. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hee jane, lang niet gesproken ;) ik begon al in de gaten te krijgen dat het gewoon geen bijwerking is ;) Ben nog steeds zo besluiteloos en de Ovitrelle is inmiddels wel uit m'n systeem ;)

Je bent goed bezig meid, met 8 eicellen en je emmy's..! Duimen!

9. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Laatste tijd wat op de achtergrond gebleven.
    Tsja hopen maar, is iig al een hele aparte gewaarwording dat er nu een Emmy in mijn buik zit.
    Ik hoop voor je dat t nu raak is en een plakker.

10. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Van mij mag je vandaag ook wel testen hoor:D:D:D:D:D

Ik hoop het zo voor jullie.....

Deel Deze Pagina