help me snel ! zie ik nou een licht streepje ? zie foto

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Tasjaaa, 14 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    Ik test wel ver voor nod, en ben ongesteld geweest maar 2 dagen.. en daarna heb ik alleen maar last gehad van licht roze afscheiding daarna.. meestal is het bij mij dan gewoon bruin achtig wat na me ongesteldheid komt.. en ik ben nu al 4 maanden bezig om te zwanger te worden.. en z'n licht streepje wat ik nu zie heb ik nog niet gezien bij me sensitest dipsticks.. op de foto is het helaas minder goed vast te leggen dan in het echt want in het echt zie ik steeds duidelijker een licht streepje maar hij is nu inmiddels al opgedroogt .. dus dat telt niet

Ik hoor graag de meningen over de foto..
    heb nog meer testjes erachter aan gedaan.. maar op deze was het het meest duidelijkst te zien

Alvast bedankt !
    *Pieker*Pieker* ;)

http://img223.imageshack.us/my.php?image=streepiexu9.png

*Edit moderator: topic verplaatst*

2. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ik zie wel iets....maar echt een schaduw lijntje!

3. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    ik zie niks in je album, en kan je onderstaande link niet openen....

4. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
  5. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

kzie niks... maar ben je niet veeeeeeeeeeeeelste vroeg met testen dan? :(

kdenk gewoon dat het een indrooglijntje is

6. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    ja kan geen foto plaatsen... dus heb het maar als link gedaan hopelijk kunnen jullie de foto bekijken

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Nee ik zie ook niks. Maar je dacht dus misschien dat je niet een echte ongi had? Dan ben je niet te vroeg, maar 6 dagen na nod. Als je wel echt ongi bent dan ben je veeel te vroeg en moet je sprong nog komen...

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ik zie ook nix sorry... je bent maar heel licht ongesteld geweest en daarom denk je dat je misschien zwanger bent? Toch afwachten ben ik bang...:(

9. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    k zie niet echt wat.
    Maar ikzelf heb ook een licht positieve test gehad,en na 6 dagen overtijd toch ongi geworden.denk dat het vruchtje toen niet goed ingenesteld heeft.

maar wie weet!

10. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    sorry, ik zie ook niks.

ben trouwens geen fan van sensitests: ik heb heel veel vals-positieve gehad. even lachen: zelfs mijn vriend testte er positief mee (ach, je probeert eens wat uit, he? ;) ) en die is heus niet zwanger hoor!

ik zou dus afwachten, en bij twijfel een betere test (Clear Blue, Kruidvat) gebruiken.

sterkte!

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik zie ook niets, sorry. ik denk dat het streepje wat er dan staat een indrooglijntje is. als dit van je vorige cyclus nog was geweest had ie toch wel echt posi moeten zijn. (uitzonderingen daargelaten)

en 4 maanden is niet lang hoor! je moet een jaar uittrekken om zwanger te raken als jij en je partner normaal vruchtbaar zijn.

12. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    zie een heeeeel licht lijntje, maar heb dat zelf ook wel eens gehad en was niet zwanger helaas......ik hoop voor je dat je over een paar dagen een dikke rode streep hebt!

13. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    Ja ik heb net een test van de etos genomen daar is ook niks op te zien,

Dus zal indd wel een indrooglijntje zijn, of omdat ik het zo graag wil hebben verbeeld :cry: !

ik ben 21 kan het dan ook zolang duren dat je er echt 2 jaar over kan klutsen om eindelijk zwanger te raken? of is dat meer op een wat oudere leeftijd..

in ieder geval bedankt voor jullie reacties!

14. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

hey hallo ....sorry maar zie ook niks

ja hoor ook als je jong bent kan het 2 jaar duren, zwanger worden is echt niet zo vanzelf sprekend als vaak word gedacht.

heel veel sucses zal voor je duimen :thumup:

15. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    ik heb trouwens slechte verhalen gehoord over sensitest.heb nu al een paar keer verhalen gehoord dat er een 2e streep opstond bij deze mensen,maar niet zwanger waren. echt heel raar.

de testen van clear blue zijn het beste dan denk ik dan staat er zwanger/niet zwanger nou duidelijker kan niet.

16. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Ik zie ook niet echt wat meid.. :(
    Ik heb vandaag ook stiekem getest (veelste vroeg , kijk me banner maar .. :rolleyes: )
    En mijne was ook niet posi.
    Ik wil het ook heel graag , en ik heb ook een paar minuten gehad dat ik dacht dat er toch echt 2 lijntjes verschenen !

Wat ik wil zeggen , maak je er niet te druk om..
    Als je er zoveel mee bezig bent , wil het meestal niet lukken..
    Laat het over je heen komen , en het komt vanzelf..

Suc6 meid !

17. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    haha ja het is zo irritant, omdat je het graag wilt dat je op zoveel dingen gaat letten, soort van schijnzwanger :)

indd kan beter alles vanzelf laten komen..

maar ik blijf tot dat ik ongesteld word nog even testen.. want ik heb hier 3 testen voor me waar ik tog echt wel licht streepje op zie me vriend ook.. maar echt zo licht dat op de foto niks meer te zien is..

ik zeg gewoon tegen me zelf dat het niets is, en blijf nog even door testen.. voor de zekerheid

Maar iedereen alvast bedankt voor alle reacties !

18. ik zie t ook niet zo snel.. maar kan me voorstellen dat hij er wel is hoor.. ik bedoel.. kijk naar mijn test..daar zie je op de foto ook zo nix maar in t echt staat er toch echt een streepje.. foto's komen helaas vaak minder over...
    suc6 iig!

19. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    antwoord Marieke :

Jaa indd! precies zoals het bij jou op die foto's staat heb ik het ook..ik ging het ook tegen het raam houden en zelfs dan zie je het .. maar ook zonder licht erbij zie je het een klein beetje.. wat ook wel helpt is op foto in negatief te fotograferen.. :p

Nou ik ben inmiddels al flink aan het klutsen aangezien we nu naar de eisprong gaan.. nog 6 dagen .. dus ik hoop dat het nu eindelijk eens lukt haha

20. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Klopt , omdat je het zo graag wilt ben je er zo mee bezig..
    Soms denk je dingen te zien die er helemaal niet zijn.. haha.. :D
    Nou meis ik wil je suc6 wensen , en laten we hopen op een posi test !

Deel Deze Pagina