Ik weet niet hoe je vriend zou reageren als je het toch doet.. maar als je weet dat het hem kwetst als je hem toch uitnodigd of dat hij het gewoon heel vervelend vind. waarom zou je een platonische vriend dan voor je man laten gaan? Ik zou zeggen hou rekening met elkaar en laat het gaan. Als het omgekeerd zou zijn zou je het ook niet leuk vinden en ik denk dat je zelfs het gevoel zou krijgen dat hij JOU en jou mening minder belangrijk vind dan die van een gewone vriend. nee, ik zou het dus niet doen.
Zou een beetje krom zijn , hij mag bepaalde vriendinnen niet uitnodigen, en jij zou dat wel mogen..... Zou het niet doen, je relatie is wel belangrijker. Misschien inderdaad ergens op een terrasje afspreken.
Weet je wat ik me nou afvraag; Waarom wil hij niet dat ie komt? Heeft ie daar een goeie reden voor of is het "gewoon omdat hij het niet wil" Als er echt iets tussen hen is voorgevallen dan zou ik de wens van hem respecteren. Als hij hem gewoon niet mot....tja dan wordt het een heel ander verhaal. Kom elkaar een beetje tegemoet zou ik zeggen. Er moet hier thuis echt wel het één en ander zijn voorgevallen wil ik of mijn man iemand echt hier niet binnen hebben!! Als mijn man en mijn vriend of vriendin gewoon niet liggen, tja dan schikt ie maar even hoor. T'is een flinke vent hoor en kan zich gewoon als een volwassen vent opstellen. En voor mij idem dito... als hij iemand uitnodigd waar hij wel op zit te wachten en ik niet, dan ga ik wel even wat voor mijzelf doen.
Nou meiden, die vriend en zijn vriendin zijn net even een uurtje geweest. Vriend vond het uiteindelijk na een gesprek toch goed. Hij had een vriend van hem uitgenodigd waarmee hij motor is gaan rijden 8) Hij blij, ik blij. Ik weet dat het een vervelende situatie was maar vond zelf al dat ik me aangepast had door hem al anderhalf/twee jaar niet gezien te hebben
Het eerste wat ik idd dacht is ook Jaloezie. Ik vind dat je vriend respect moet hebben voor jou, en dus ook voor jou keuzes. Als jij het leuk vind dat die vriend langs komt, dan zou ik de afspraak zeker niet afzeggen. Als je vriend er hem niet wil zien, dan gaat hij zelf maar een avondje naar vrienden ect toe. Edit : Zie dat hij geweest is. Fijn dat het toch zo leuk is afgelopen.