hoera! ja duidelijk een dikke vette streep hhahaha was het ook maar bij mij zo uhm ik wilde ff iets zeggen ik heb een goeie tip gelezen of het zo is weet ik niet maar als je een test heb gedaan en hij is positief kan je hem bewaren om er blanke nagellak op te smeren ik heb het ook maar gelezen. lijkt me wel leuk kan je hem overal laten zien groetjes wendy
Nou, die streep lijkt me duidelijk genoeg! Bij ongeloof kun je het morgen of overmorgen nog eens proberen met een testje! Maar ik feliciteer je vast
He Meid, Een streep is een streep toch! Ik durf je wel te feliciteren! Geniet ervan meid! Liefs Monique
Gefeliciteerd je bent zwanger ! Ik snap je twijfel wel hoor, dat had ik ook bij mijn eerste posi test, maar je HA kan niets meer voor je doen dan eventueel nog een test en die kan jezelf ok doen Mijn HA zei gefeliciteerd maar je moet niet bij mij zijn hup naar de VK hahahahaha
een HELE dikke proficiat, en ik kan je ongeloof begrijpen hoor ik denk dat ik dit ook wel zou hebben.
he essiegirly wat super zeg gefeliciteerd meid met je duidelijke streep... geeft mij heel veel hoop aangezien we allebij ongeveer hetzelfde nieuws hebben gehad over de zwemmers . geniet er maar lekker van want ik weet gewoon zeker dat je met zon test echt wel zwanger bent nu super gewoon.
Gefeliciteerd geniet er van! (als je rekend van de laatste eerste dag van je menstruatie kun je toch niet maar 1 week zwanger zijn? :-k )
Je moet inderdaad de eerste dag van je laatste menstruatie nemen. Dan zou je al 4 weken zwanger kunnen/moeten zijn. Heb je al meerdere testen gedaan, om het een beetje te geloven. Hartstikke gefeliciteerd, en dat inderdaad na een slecht zaadonderzoek. Heel leuk voor jullie.