Dames kleiner dan 1,6m

Discussie in 'De lounge' gestart door adi, 27 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. adi

adi Niet meer actief

Bedankt voor je uitgebreide reactie, wat een ramp lijkt me dat onderzoek bij je dochter!

Onze dochter is 13,5 kilo bij 91cm, dus vergelijkbaar in vehouding.

En aangezien ik niet verwacht dat ze komend half jaar een enorme spurt zal maken denk ik dat ze op schoolleeftid ook ergens ron 93-95cm zal zijn.
    Ze wordt nu ook vaak als jongere zusje gezien van haar drieling- broer en zus (die zijn 7 en 8cm langer). Totdat ze haar mond opentrekt, want verbaal is ze enorm vlot. :p

2. flower28

flower28 Actief lid

13 mei 2011
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    De kinderarts had ook gezegt dat het toch anders was gegaan, dan normaal eigenlijk. Werd zo bemoeilijkt omdat ze zo slecht te prikken is en het niet mooi doorstroomt. Ze was ook nog wel erg jong voor het onderzoek eigenlijk. Vorige week heeft ze gewoon een bloedonderzoek gehad waar alles ook weer in meegenomen is en op getest is, vrijdag kan ik bellen dus ben benieuwd!

Ja kwa verhouding zijn ze hetzelfde ;).

Hier wordt mn dochtertje ook jonger geschat, best sneu af en toe want ze begrijpt het heel goed. Met sint maarten net zo, toen werden er bij iemand een knuffeltjes gegeven als je gezongen had en wat kreeg zij een "baby" knuffel met een rammelaar erin, dus zei gelijk die is voor mijn broertje want ik ben geen baby want ik ben al 3 :D . Nou je had die vrouw moeten zien haha, mn dochter zal wel gedacht hebben al dat betuttel van wat je al goed zingen en wat knap van jou dat je dat al kan....... en dan ook nog eens zo'n "baby" knuffel erbij, nu zeg ik er wat van hahaha.... dus toen kreeg ze een gewone en mocht de ander meenemen voor dr broertje.

Gelukkig heeft ze dr mondje wel vooraan en als het haar niet aanstaat zegt ze het wel, maar soms is het wel sneu voor dr.

Deel Deze Pagina