bedankt voor alles iedereen..me schoonmoeder is bij me schoonzus komt zo..iedereen is geschrokken..ik huil en dan lach ik weer..voel me heel verdrietig weet niet hoe ik het emotioneel ga oplossen...bij de 1ste miskraam heb ik het opgekropt en ben toen flink gaan werken kreeg ik burnout...
Veel sterkte! Niet opkroppen meid... je moet goed zorgen voor de moeder van je toekomstige kinderen! Zij hebben je (nu al) nodig. Praat erover... doe wat goed voelt.
Sterkte meid...en praat erover.... Dat heeft mij heel erg geholpen. Hoop dat je snel weer door kunt en dat je snel een 9 maanden durende zwangerschap mag hebben....
dankjewel voor jullie steun..me bezoek is net weg..loop nu al afleiding te zoeken loop alleen maar te poetsen kleren vouwen koken..ze zeggen steeds ga zitten je moet je rust nemen..de tranen vallen automatisch iedereen zegt niet werken even week vrij en ik heb nu zin om morgen al te beginnen..ik probeer sterk te blijven..zijn erge dingen gisteren heeft iemand een miskraam bij 4 maanden gekregen terwijl ze 4 jaar bezig was..dan denk ik stel je niet aan..doet pijn..wil me banner niet veranderen ik vond het fijn om naar te kijken..mis me zwangerschap..traan traan,,doet pijn..ik moet sterk zijn..
Wat verschrikkelijk!!!!!! Ik heb vorige jaar Juli een miskraam gehad. Ik vind het nog steeds verschrikkelijk. Ik denk ook steeds waarom ik...... Ik heb dat je meer gelukt hebt als ik en snel weer aantelt. Ik wens je veel sterkte! knuffel
Meis toch... ik heb echt met je te doen en helaas weet ik maar al te goed hoe jij je voelt. En laat je tranen gewoon komen, kan jou het toch schelen... sterk zijn, doen we wel weer een andere keer hoor... Een hele dikke knuffel!
Ik las ook even mee, en wil jouw en je partner ook heel veel sterkte wensen...vind het zo sneu voor jullie!!!! Sterkte meis...
bedankt meid heb afgelopen juli ook een miskraam gehad en nu weer..weetje wat ik raar vind rond die 8 weken krijg ik miskraam..paar dagen van te voren zakken mijn zwangerschapshormonen waar zou het aan liggen..?