Dames kom even aub..traan..

Discussie in 'Miskraam' gestart door waterroosje, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. waterroosje

waterroosje Actief lid

11 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor alles iedereen..me schoonmoeder is bij me schoonzus komt zo..iedereen is geschrokken..ik huil en dan lach ik weer..voel me heel verdrietig weet niet hoe ik het emotioneel ga oplossen...bij de 1ste miskraam heb ik het opgekropt en ben toen flink gaan werken kreeg ik burnout...

2. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

heel veel sterkte.

3. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Veel sterkte!
    Niet opkroppen meid... je moet goed zorgen voor de moeder van je toekomstige kinderen! Zij hebben je (nu al) nodig.
    Praat erover... doe wat goed voelt.

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Sterkte meid...en praat erover.... Dat heeft mij heel erg geholpen. Hoop dat je snel weer door kunt en dat je snel een 9 maanden durende zwangerschap mag hebben....

5. waterroosje

waterroosje Actief lid

11 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankjewel voor jullie steun..me bezoek is net weg..loop nu al afleiding te zoeken loop alleen maar te poetsen kleren vouwen koken..ze zeggen steeds ga zitten je moet je rust nemen..de tranen vallen automatisch iedereen zegt niet werken even week vrij en ik heb nu zin om morgen al te beginnen..ik probeer sterk te blijven..zijn erge dingen gisteren heeft iemand een miskraam bij 4 maanden gekregen terwijl ze 4 jaar bezig was..dan denk ik stel je niet aan..doet pijn..wil me banner niet veranderen ik vond het fijn om naar te kijken..mis me zwangerschap..traan traan,,doet pijn..ik moet sterk zijn..

6. waterroosje

waterroosje Actief lid

11 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    traan traan traan traan traan traan traan traan waarom ik???

7. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    Wat verschrikkelijk!!!!!! Ik heb vorige jaar Juli een miskraam gehad. Ik vind het nog steeds verschrikkelijk. Ik denk ook steeds waarom ik...... Ik heb dat je meer gelukt hebt als ik en snel weer aantelt. Ik wens je veel sterkte! knuffel

8. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    Ik hoop, bedoel ik!

9. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    ik wens je heel veel sterkte :(

10. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Sterkte:(

11. chrissie2207

chrissie2207 Actief lid

7 jan 2012
    100
    0
    16
    Dikke knuffel heel veel sterkte !

12. Lizzy1

Lizzy1 Lid

12 apr 2012
    38
    0
    0
    Justitie
    Eindhoven
    Meis toch... ik heb echt met je te doen en helaas weet ik maar al te goed hoe jij je voelt. En laat je tranen gewoon komen, kan jou het toch schelen... sterk zijn, doen we wel weer een andere keer hoor...
    Een hele dikke knuffel!

13. moeder254

moeder254 Niet meer actief

Ik las ook even mee, en wil jouw en je partner ook heel veel sterkte wensen...vind het zo sneu voor jullie!!!! Sterkte meis...

14. Madelyn

Madelyn Actief lid

1 dec 2011
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel erg veel sterkte!

15. waterroosje

waterroosje Actief lid

11 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt meid heb afgelopen juli ook een miskraam gehad en nu weer..weetje wat ik raar vind rond die 8 weken krijg ik miskraam..paar dagen van te voren zakken mijn zwangerschapshormonen waar zou het aan liggen..?

Deel Deze Pagina