WILMA DAT IS SUPPPEEEERRR NIEUWS, ik hoop het zo voor je... veel succes toegewenst, jij verdient dat ...
Wow Wilma, wat een positief bericht! Wonderen bestaan dus toch nog... Ik ga voor je duimen dat je kleine vrijdag nog verder gegroeid is! Liefs Wendy
wens je ook heel veel succes en dat het beebje maar lekker gegroeid mag zijn.. ik heb woensdag mn eerste echo, behoorlijk zenuwachtig want je weet niet ofh et goed is of niet he:s veel succes, toi toi toi
Wat bizar!! Als er voor jou hoop is, is dat er ook voor mij aangezien wij hetzelfde meemaken! Ik moet woensdag voor de uitsluitende echo! Spannend. Sterkte deze dagen. Ze zijn ongelooflijk zwaar!
Ik kwam toevallig hier terecht en wilde je even succes wensen voor a.s vrijdag.... Ik hoop het echt voor je meid....ik hoop zo op een kloppend hartje!! Altijd hoop blijven houden, maar probeer ook voorbereid te zijn op het ergste... Als zo'n kleintje achter loopt in groei dan is daar vaak een reden voor...en helaas spreek ik uit ervaring Hebben inmiddels 7 engeltjes....
Dank je. Wilma. Ik vroeg me af of jij (nog) last hebt van zwangerschapskwaaltjes. Bij mij zijn ze helemaal weg. Zelfs mn borsten zijn bijna niet meer gevoelig. Ben wel misselijk maar dat is pure stress, dat weet ik zeker.
het blijft zo onzeker he , Ik had met mijn missed abortion ook , dat zeme in totaal 3 weken in onzekerheid lieten ........Ik had een bloeding (ik dacht een miskraam)gehad met 4w en 5 d en week daarna ineens een knaltest , terwijl hij net na die bloeding superlicht was , en toen echo(zs-ring te zien) en weer een echo (vruchtzak maar nog geen vruchtje te zien)en toen moest ik ook 2 weken wachten en had niet zoveel kwaaltjes , diep van binnen wist ik dat het niet kon kloppen ,maar ja ze geven je nog hoop .....en toen de echo daarop was de vruchtzak nog steeds leeg ..................maar nu gaat het gelukkig helemaal goed Hoop dat jullie ander nieuws , maar vaak zegt je eigen gevoel genoeg ..... dikke kknuufff voor jullie
Het klopt helemaal wat je omschrijft, dat heb ik net zo ik ben nu al aan het kwakkelen vanaf 18 december. rose bloedverlies een heel klein beetje, en dan knal testen dan verlies je bloederige slijmproppen dan blijkt de echo toch goed te zijn. En nu ... nu heb ik erg veel krampen en steken stond op de kop in bed vanmorgen wist mij geen houding te geven, mijn buik is net een ballon geworden zo dik en opgezet bah, Mijn man gaat de gyn weer bellen ben gisteren al naar de dokterpost geweest om te kijken of het geen onsteking was maar dat was gelukkig niet zo, dan kun je gaan en wordt je gezegt mischien wel obstipatie of mischien wel dit, die buikpijn past bij een prille zwangerschap ja ... wie is hier nu zwanger? en wie voeld hier nu de pijn en de buikpijn? wie heeft er een kindje van 9 maand voldragen? en ik kan u zeggen die pijn (nouja niet eens pijn te noemen) was zo anders dan dit. Nou mevr. neemt u morgen maar kontakt op met de gyn. nou ik zei prima tot ziens! Sorry voor mijn vehaal en mijn boze woorden maar heb het gehad ik ben het zat, iets wat niet meer leefd moet er uit en dan moeten ze mij niet gaan vertellen dat het kind (zonder het te bekijken) gewoon nog leeft en dat er gewoon een scheet dwars zit. Lieve meiden bedankt voor jullie steun dikke kus voor jullie allemaal
Als de rust terug gekeerd is beloof ik jullie op de hoogte houden, maar het is echt voor 95% zeker dat het niet goed is.
Goed dat je vandaag gelijk actie onderneemt en naar de gyneacoloog gaat ...Je voelt zelf vaak het beste of het goed of niet goed is ...En zoals je het omschrijft lijkt het me ook niet goed en moeten ze maar eens goed onderzoeken want zo kan je niet door blijven lopen .... Dikke kknuuffffff
S6 vandaag, Wilma, ik hoop dat je meer duidelijkheid krijgt van de gyn vandaag. Ik vind het wel raar dat de hap je zo afwimpeld, zeker gezien je echo's. Ze hadden op zijn minst contact kunnen zoeken met het zkh om te overleggen. En je hoeft geen sorry te zeggen, want ik begrijp je reactie meer dan goed. Ik zou wrs hetzelfde reageren. Sterkte, meid! Liefs Wendy
Hey meiden, Daar ben ik dan. Helaas het is weer mis. Het vruchtje was niet meer gegroeid en was al helemaal los van de zwangerschapsring. Het lag ergens zielig in een hoekje van mn baarmoeder. Maandag heb ik de curretage. Wilma. Ik hoop zo op een wonder bij jou. Ik duim met je mee! Sterkte!