Dit gehint vind ik trouwens ook erg kinderachtig. Noem gewoon een naam of hou je mond en hou het voor je. Dit schept alleen heel erg veel onrust en krijg je allemaal ´ben ik het??´ postjes.
Ik heb eigenlijk nergens last van . Heel soms dat ik ergens wat van zeg. Als iemand zijn reactie me niet zint dan lees ik er toch overheen, op straat ga ik ook niet mijn hoofd tussen gesprekken steken en roepen dat ik het ergens niet mee eens ben of dat iemand dat niet kan zeggen. Het interesseert me denk ik niet genoeg om me er mee te bemoeien .
Ik denk dat je het niet bent als je jezelf zorgen maakt of je het bent. De persoon die ik bedoel zou het niks interesseren als zij het zou zijn
Ik lig er niet wakker van als ik het ben hoor, wat kan mij dat nou schelen? Kom op hee... nogmaals prioriteiten....
Ik weet wie je bedoelt denk ik. Weet je meid iedereen doet het op zijn eigen manier. Wat jij doet maakt jou tot een goeie moeder voor jou kind. Laat de rest maar lullen en zeker op zo'n forum.
We kunnen ook een topic openen. Het tegenovergestelde van 'lid van de dag', een 'wie irriteert je het meeste, en waarom'
oh gelukkig maar Ja je weet maar nooit natuurlijk, ook ik ben weleens chagerijnig, onaardig en betweterig Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk met niemand heb, ja met 1 en dat weet ze zelf ook wel, zo eerlijk (of onaardig) ben ik dan ook wel Maar verder? Iedereen is nu eenmaal anders en je kan nu eenmaal ook niet met iedereen op 1 lijn zitten met zoveel mensen.
Dat is het idd...1 iemand neemt t voortouw en de rest volgt. Al vaak zat zien gebeuren. Naar mijn idee zijn de mensen die hier standaard een grote waffel hebben in het echt de meest onzekere mensen. Of heel eenzaam. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat in real life dit soort types andere mensen aantrekken.
sorry zei je wat? Ik was even een ijs eten... prioriteiten hè... maar even serieus hoor, ik zou er echt niet wakker van liggen. Dat kan toch ook niet? Je vindt in het dagelijks leven ook niet iedereen even aardig. Ik tenminste niet. Er zijn er hier een groot aantal waarbij mijn tenen echt krommen in de schoen als ik daar iets van lees. Nou ja, het zij zo, zo zitten zij in elkaar en ik niet. En dat is maar goed ook, anders hebben we niks te zeiken... toch?
echt al zou het wel zo zijn... wacht.. m´n ijs smelt.... tis hier trouwens 34 graden!! Geen wonder....
Hoe kan je jezelf nou irriteren aan iemand met een geel beertje als plaatje? ik wil ook ijs, maar ik ben te lui om naar de winkel te gaan