dames maatje34 die nu zwanger zijn:

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nisa, 5 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    ravy: 35 kg jee dat is bijna nog een ik :D
    wel knap dat je het eraf heb kunnen krijgen maar zie dat je weer zwanger ben GEFELİCİTEEERDDD !!!

zelf heb ik ooit 52 gewogen en ben door stress enzo afgevallen naar 43 kg heb daar mooie striae aan overgehouden :D
    heeeel licht vooral mn borsten en mn bips/heup maar ze zijn er wel :D
    ben benieuwd hoe het straks zal gaan want aanleg ervoor heb ik schijnbaar wel :D

2. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Ik ben 1.74 en woog voor mn zwangerschap 56kg. Pas bij 16-17 weken begon het buikje zichtbaar te worden, maar was tot 20wk 0kg aangekomen.
    Nu 6 weken verder ben ik toch plotseling 6kg aangekomen! Geen idee wanneer precies, heb me na 20wk niet meer tussendoor gewogen. Dus afgelopen week pas weer.
    Alhoewel dat normaal is bij 26weken (+6kg) schrok ik toch wel dat het ineens uit het niets vandaan leek te zijn gekomen :D

Maar omdat ik dus erg dun was voor de zwangerschap kan ik nog steeds niet zeggen dat ik nu 'dik' ben. Ik zie er eigenlijk eindelijk eens een keertje normaal uit!

3. ravy

ravy Lid

18 mrt 2010
    44
    0
    0
    hilversum
    hoi nisa..

ja dat kun je wel zeggen ja haha ik was echt heel dik ook mn kont haha.. niemand herkende me ook op straat zo genand..
    nu weer zwanger ja dit is de derde x hoop dat ik niet weeeeer zoooo dik word...
    zonde he die stiae maar ja er is toch niets aan te doen..
    je ziet ze nu vast heel lichtjes bij jou??? bij mij wel gelukkig maar toch wel te zien hoor..
    groetjes en fijne zwangerschap..

oja ik voelde mijn eerst met 17 weken en de tweede met 12 weken dus het kan zeker dat je wat voeld....

4. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    ravy: heeeel lichtjes hoor als ik in mn bikini rondloop valt het niemand op zoo licht zijn ze (soms niet eens als ik het zelf zeg!! vroeg een vriendin of het te zien was/opvalt nou ze kon ze niet eens vinden ze zat bijna met dr neus tussen mn tieten haha)
    hoop dat ze nu niet verder uitscheuren :D alhoewel ik er nu wel iets heeeeeel moois voor terugkrijg en ach ja voor die ene keer in zwemkleding pffff maakt het me niet uit hoor!
    alhoewel niemand erop zit te wachten natuurlijk haha

oja heb net een afspraah gemaakt voor echo geslachtbep. voor donderdag!!! 16wkn best vroeg maar kon niet langer wachten :D
    we zullen zien ;)

5. Annemieke82

Annemieke82 Actief lid

15 mrt 2010
    158
    0
    0
    Zeeland
    Hallo,

ik ben 1,60 lang en woog 49 (nu 50). Verder heb ik sinds een weekje een ienie mini babybuikje (voorlopig nog naar voren). Is best duidelijk te zien, hiervoor was ik namelijk heel plat. Ik heb maat 34, maar zit vaak nog wat ruim. Vooral bij broeken, heb namelijk jeansmaat 24/30. Het is me opgevallen dat het moeilijk is om betaalbare positiebroeken te vinden in onze maat. H&M heeft maar 1 model. Hebben jullie nog tips?

Annemieke

6. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Ik ben bij alle drie de zwangerschappen 20 kg aangekomen. Ik woog rond de 55kg bij elke beeb in het begin.
    De kilo's zijn er dus weer netjes afgegaan, maar mijn figuur is wel verandert. Ik droeg ze alle drie heel erg van voren, maar mijn heupen zijn behoorlijk breder geworden na mijn zwangerschappen.
    Ik voelde ze alle drie al behoorlijk snel, rond de 16 weken.

Nu ben ik nog geen gram aangekomen, alleen maar afgevallen. Ik heb ook echt nog geen buikje, alleen wat opgezette darmen. Als ik lig voel ik al wel heel goed m'n baarmoeder want die ligt al halverwege schaambot/navel, maar te zien is 'ie nog niet aan de buitenkant.
    Ik hoop eigenlijk niet dat ik deze zwangerschap weer 20kg aan kom, dat meezeulen op het laatst is niet echt mijn hobby.
    We zullen zien...

7. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    heb me net weer gewogen (had ik al een tijdje niet gedaan :D )
    maar nog steeds niets aangekomen met bijna 16wkn nu.
    nou ja mn schoonmoeder was er net (die weet nog niet dat ik zwanger ben :D ) en ze zag het ook niet ook al had ik een dun hemdje aan :D moest wel lachen van binnen ben bijna 4mnd en wanneer zou ze het zien als ik het niet zou zeggen met 7mnd of als ik ben bevallen :D ik zie het voor me: van wie is die kind? van mij. ja maar hoe kan dat dan je ben niet eens zwanger geweest? :p
    we hebben het nog (bijna)niemand verteld omdat het hiervoor 2 keer is misgegaan en nu hebben we er geen erg meer in gehad +
    hebben ook een slecht band met schoonfam.

8. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Hoi ik ben ook klein en slank (nu niet meer zo hihi). Voor de zwangerschap droeg ik maatje 34/36.

Met 16weken was ik 1kilo aangekomen. Je zag bij mij ook geen buikje, die is met 20weken gekomen en is zich sindsdien aan het inhalen.

Ik heb best een grote buik voor mijn lengte en ik draag ook echt naar voren. Elke verloskundige die ik deze laatste weekjes gezien heb maakt complimentjes over mijn buikie hihi. Ook bij mij zie je het niet langs de achterkant.

Ik ben nu overigens wel 10kilo aangekomen en ik voelde de kleine rond week 16/17. Ik twijfelde toen ook heel erg, maar ik bleef de plopjes voelen!

ps; Gefeliciteerd met je zwangerschap :D

Deel Deze Pagina