Weer veeeel te vroeg natuurlijk. Kon het niet laten. Na geen enkele positieve ovulatietest, toch die eeuwige drang om te testen. Nu zag ik dus na een paar min ( binnen de tijd) een lichte schaduw van een roze lijntje. Na een half uur was deze nog wat duidelijker. Wel weer heeel lastig op de foto te krijgen. Durf het nog niet aan mn vl te laten zien. Die was vorige ronde zo teleurgesteld. Wat vinden jullie?
Hij lijkt in het echt wel rozig maar misschien wil ik dat ook gewoon graag zien. Bedankt voor jullie reactie
Ik weet uit ervaring dat streepjes enorm kunnen vervormd worden op foto en uploaden op de site, daarom kan het anders lijken voor ons hier dan bij jou daar voor jou ogen, ikzelf zie bvb op mijn test licht streepje maar op foto totaal niet of toch niet zoals ik hem hier zie. Ik hoop jou testje snel mag oplopen
Ik zie wel iets maar kan niet zien of hij geldig is omdat de strip al verkleurt is. Hopelijk over een paar dagen een duidelijkere test.
Vooral op de eerste foto lijkt het wel alsof er een heel licht lijntje te zien is, hoewel die dus wel wat grijs lijkt. Tweede foto zie ik niks op. Het lijkt beetje gelig eerder, en lijkt op indroger. Hoop natuurlijk dat het wel gaat oplopen. Alles kan nog op 8 dpo! Succes!
ik zie wel *iets*, maar heb zelf zo vaak zulke lichte tweede streepjes gehad op mijn testjes, meestal was ik niet zwanger.. zou op basis van deze test nergens van uit gaan!