Loopt mooi op ik mag morge of maandag pas opnieuw testen van mijn man, ben er te obsessief mee bezig sinds de bbz en hij wilt ik beetje loslaat nu
Ja denk van wel mooi hoor en proficiat, hoevaak heb je een tp moeten laten doen, hier zouden we als nu ni gelukt is binnen 3maand ivf behandeling starten
Ik heb na opkuising water zelfde als jou bovenste gisteren ma vind je niets ziet op foto maar heb toch voor jou geprobeerd
Dit is mijn test op 8/9 dpo.. Ik zag tegen t raam een vage schaduw.. Dus Hebk de test donker gemaakt en ik zie nog steeds n schaduw maar ik vraag mij Af of andere het ook zien?? Ik heb nog nooit iets gehad wat er op leek was altijd wit!! Ik ben nu 11 maanden bezig
Waarom doen sommige meiden hun test openmaken? Helpt dat bij het opsporen van 2e lijntje? En sommige doen er water bij? Ben benieuwd waar dat goed voor is...
@dollie als ik inzoom zie ik m hoor! @siësa bij hele lichte verkleuring is t makkelijker fotograferen. En druppels water erbij om t gele te laten wegtrekken zoals je bij mij testen ziet.
Omdat die donkergeel was je niets meer opzag en toen hadden andere dames mij aangeraden die optekuisen met water, ik maak enkel mijn ovulatietesten open om die onder elkaar op een blad te plakken
Ja dollie reuze spannend!! Ik geloof nu wel dat ik zwanger ben Haha, ik voorlopig ff niet meer testen. Heb nog 1 kruidvat en 1 digitale die wil ik eind volgende week doen. Hopelijk een mooie knaller om in te plakken
Ik ben heel onzeker omdat testjes zo licht blijven terwijl ik met mijn bbz pas na een week overtijd een iets donkerdere test behaalde dan nu van 10dpo