Innestelingsbloeding of ongesteld?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door AmberS, 11 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Hoi dames,

Ik heb even een vraag.

Gister avond kreeg ineens heel veel last van beneden, t voelde echt opgezwollen zeg maar. Dat heb ik normaal gesproken alleen als ik ecth ongesteld ben, zeg maar dag 2. Ik moest ook heel veel plassen.

Nu vanochtend wakker geworden, en bloed in mn onderbroek.
    Ik heb nu wat oud bloed, maar ook roze bloed. het zijn geen bakken vol, maar moet er wel maandverband voor dragen.

Mn NOD zou eigen a.s. vrijdag zijn - 15 november - , m'n ei was gewoon '' precies optijd '' zeg maar, dus ik had dit ook niet verwacht.

Zou het ook een innestelingsbloeding kunnen zijn of is het daar te veel voor?

2. Mamavanhjs

Mamavanhjs Actief lid

5 jun 2013
    208
    0
    16
    Vrouw
    Flevoland
    Hier precies hetzelfde, bij mij is het echt doorgebroken heb ik het idee en ik geef deze ronde al op in ieder geval. Ik hoop dat het bij jou toch een innesteling mag zijn!

3. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Ja ik weet t ook echt niet. T is nu wel gestopt eigenlijk alleen als ik afveeg nog.. iemand anders ervaring mee??

4. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Ik had wel een innestelingsbloeding 4 dagen voor nod. Half dagje. Toen 2 dagen niks en toen weer 2 dagen.
    Het kan wel.. Het is alleen afwachten!
    Succes!

5. Tofie

Tofie Niet meer actief

Was het toen rood of bruin en zaten er stolseltjes bij?

Ik zit met hetzelfde AmberS... Lastig he!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Het kan ;)

Stolsels enz is niet echt goed ben ik bang :(

Afwachten even.....succes meiden!

7. Tofie

Tofie Niet meer actief

Nee dat denk ik ook niet... Zal in mijn geval denk ik afgestoten zijn.. Geen idee, allemaal nog zo nieuw voor me.. :(

Hoop dat het bij jou goed komt AmberS!

8. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Ja lastig he Tofie! Stolsels weet ik ook niet.. zou inderdaad kunnen dat het dan afgestoten is..zijn het grote stolsels?

Ik had vandaag een test gedaan en die was negatief, dus ik ga het gewoon maar allemaal even rustig afwachten, want anders maak ik mezelf heeeeulleemaal gek haha :)

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Was je zwanger dan? Had je een test gedaan of wat bedoel je...

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@amber je bent pas gestopt met de pil? Dan zou ik zeker even afwachten want dan kan het een boel verschillende dingen zijn helaas...

11. Tofie

Tofie Niet meer actief

Nee kleine stolseltjes.. Vraag me af of dat dan gelijk een miskraam is of dat het innestelen überhaupt niet gelukt is..

Zeker lastig en maak mezelf er erg gek mee.

Jij negatief getest dus maar is nog best vroeg toch om te testen dus wie weet!

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou als je ongi wordt verlies je toch gewoon stolsels dus ik snap je redenatie van een mk niet zo?

Het is gewoon niet gelukt zeg maar ;)

13. Tofie

Tofie Niet meer actief

Nee ik weet niet of ik zwanger was/ben. Zaterdag aanstaande mijn NOD. Heb 1 november mijn eerste inseminatie gehad. Normale weg gaat niet want ik ben lesbisch hihi.

14. Tofie

Tofie Niet meer actief

Oh zo bedoel je.. Nou ik moet nog niet ongesteld worden. Verlies vaak wel dagen erover al wat bloed maar niet met stolsels vandaar dat ik nu dacht dat het afstoting was.

Maar mijn verhaal staat wat duidelijker in mijn eigen topic. Ik ben nu die van AmberS aan bet bevuilen haha.

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah oké ... Dacht al.... Dat is knap om te weten dat je zwanger was zonder test :D

Maar jammer dat het dan misschien niet gelukt is!

16. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Gelderland
    Ja dat denk ik ook hoor.. alleen zag deze '' ongesteldheid '' helemaal niet aankomen , aangezien mn ei ook gewoon dag 13/14 was, dus toen dacht ik nou dan zal ik ook wel gewoon een cyclus hebben van 28 dagen.

Niet dat er nou z'n groot verschil in zit,
    en had ook allerlei klachten, en dit is dus ook een vreemde ongesteldheid, kan je het eigenlijk niet eens noemen.

Maar goed, is dus aan heel veel dingen te weiden, gestopt met de pil etc.

17. Tofie

Tofie Niet meer actief

Jazeker! Maar ja het was poging 1... Maar toch al zo er mee bezig... Pffff..

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Had je ovu testen gebruikt dan?

Nou als je maar een beetje bloed verliest is er gewoon nog een kans, maar wel realistisch blijven natuurlijk. Te veel is niet goed.

Je kan trouwens ook een kortere lf periode hebben;) dat is de periode tussen eisprong en nod.

19. Tofie

Tofie Niet meer actief

Wie weet AmberS! Succes met afwachten...

20. sab1988

sab1988 Niet meer actief

sorry voor de latere reactie.
    Zat geloof ik 1 mini klein stolseltje bij. verder gewoon rood/bruin.
    Net het begin van je ongi maar net niet ;)

Succes Meiden! Duim voor jullie!

Deel Deze Pagina