Hallo dames, zin om te turen?! Zit nu 3 dagen voor me NOD en volgens mij zie ik een heel licht streepje....
Ik zie ook iets, kan alleen niet goed zien of het streepje grijze of roze is, hopelijk over 2 dagen meer duidelijkheid.
Pffffff snap niks van me lichaam. Gister en vanmorgen een licht positieve test gehad, VL zag het ook. En vanmiddag had ik ineens bruinverlies.... Geen hoofdpijn en kramp gehad niks, wat ik normaal wel heb als ik ongesteld word. Het is nu weer bijna weg. Vl zegt wacht het ff rustig een paar dagen af... Ik maak me gelijk zorgen. Ben zo blij dat ik 10 maart sowieso een afspraak heb in t emc. Word ondertussen echt moedeloos van alles.....
Ik had ook bruin toen ik zwanger was, zolang je geen kramp of rood krijgt of die combinatie is er nog hoop
Ik heb ook een paar keer bloedverlies gehad aan het begin van de zwangerschap, het betekent niet altijd slecht nieuws!
de dag dat ik ongesteld moest wrden had ik k licht bloedverlies hoor, maar verder geen ongesteldheidklachten en ik ben echt zwanger
Helaas heeft het weer niet zo mogen zijn. Verlies veel bloed met stolsels :'( Ik zit er even echt doorheen pffffff