Dames met een bodyhoop, doen jullie weer mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door siriel, 21 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Dat is het enigste waar ik dus wel een klein beetje bang voor ben, ik word ontzettend snel blauw, hoef maar net verkeerd naar me te kijken maar dat zien we dan wel!

2. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw
    Dat is echt 1 keer, de dagen daarna doe je het even rustig aan, of je slaat even over. Je lichaam is er zo aan gewend:D

3. Aylen

Aylen Niet meer actief

@gien Wat is dat aardige prijsje? Ik heb op zich wel interesse.

4. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.196
    177
    63
    NULL
    NULL
    Ja, ik moet echt even de motivatie (en tijd) ervoor vinden. Het is niet dat ik niet wil bewegen, ben namelijk 3-4 keer per week weg ivm sport. Maar dan schiet dat hoepelen er dus bij in.

Dat blauw worden heb ik overigens maar 2x gehad, beide keren toen het de eerste keer (na lange tijd) was. Daarna nooit meer blauwe plekken gehad.

5. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Klinkt leuk, al kan ik door m'n zwangerschap natuurlijk niet mee doen. Hou het wel in gedachten. ;)
    Vroeger kon ik trouwens niet meer dan twee slagen voordat dat ding op de grond belandde. Dus kan iedereen dit? (Dan moet het mij misschien ook wel lukken) :)

6. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw

Omdat de fitness hoop zwaarder is, houd je hem gemakkelijker hoog, zelfs mijn man kan het;) het is echt gemakkelijk:D

7. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw
    Vanacht met omdraaien merkte ik wel dat mijn taille gevoelig is, dus ik was voorbereid op het ergste. Maar nee hoor niets blauw ofzo. Het voelt gewoon beurzig van binnen. Maar geen zwarte bloeduitstortingen zoals de eerste x toen ik hem net had aan geschaft. Dus vanavond weer:D

8. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw
    Zijn er nog meiden die nu ook weer zijn begonnen, of ben ik de enige die me in het zweet staat te hoepelen:D

Deel Deze Pagina