Waar haal jij je schoenen?

Discussion in 'De lounge' started by beertje22, Feb 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

Jan 6, 2014
    1,615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Hey,

Ik heb een vraag je.. waar halen jullie je schoenen?
    Bij mij is het verschillend, ene keer bij de schoenenreus of de Scapino. En de andere keer via Marktplaats. Ze moeten dan wel echt bijna nieuw zijn.
    Op het moment hebben ze nergens leuke schoenen te koop vind ik.. Niet in de winkels, en op Marktplaats staat ook niet veel soeps... Teminste, niet in mijn omgeving en wat ik zoek.
    ik wil er bijv geen 80 euro voor uit geven..
    Tegen de 25 euro is ongeveer wel het max.

Ben benieuwd waar jullie zijn vandaan halen!

2. Mini Shopaholic

Mini Shopaholic Niet meer actief

Ik koop mijn sneakers altijs bij foot locker en verder shop ik vaak bij smits. De schoenen zijn wel 100 euro maar gaan dan ook een poos mee!

3. tuc

tuc Niet meer actief

Bij de betere schoenenzaken...had deze winter voor mij en dochter een keer 2 paar laarsjes van bristol en scapino en hebben beide nu het derde paar moeten kopen omdat de andere 2 paren al helemaal kapot waren. En wij zijn er echt voorzichtig mee...gewoon een gat in de zool...echt slecht.

Voortaan dus weer duurdere schoenen, dan weet ik zeker dat ze een tijdje meegaan.

4. Koon

Koon Niet meer actief

Ik probeer in de uitverkoop te kopen, omdat ik toch altijd wel schoenen leuk vind van boven de €100,-.
    Pas geleden een paar nieuwe leren laarzen voor €25,- op marktplaats gekocht, echt geluk dus.
    Meestal koop ik online bij Omoda of Van Arendonk.

5. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

Jan 6, 2014
    1,615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Ons budget is daarvoor niet bestemd!
    Vind 100 euro best wel veel eerlijk gezegd. Hoe lang doe je daar dan mee?

6. Samama

Samama Niet meer actief

Ik koop meestal mijn schoenen op hermanschoenen.nl, shuz.nl, omoda.nl of bij De Bijenkorf.

Kan je helaas niet helpen aan een goedkoper paar/adres, al mijn schoenen zijn altijd aan de prijs... daarentegen gaan ze wel jaren mee.

7. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,189
    113
    Hier ook altijd voor het hele gezin de betere schoenenwinkels en de bijenkorf.
    Heb snel pijnlijke voeten dus schoenen moeten goed zijn hier.
    Laarzen zijn dan inderdaad al snel 200 a 300 euro maar daar doe ik ook echt een aantal jaren mee (heb wel meerdere paren)

8. Imensa

Imensa Niet meer actief

Man en ik bij invito. En voor zoon bij betere kinderschoenenwinkels.
    Vaak koop ik in de uitverkoop.

9. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

Jan 6, 2014
    1,615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Hallo dames!

Dat vind ik voor mezelf ene beetje te duur..
    Dat budget is niet voor ons besteed.

10. Chaii

Chaii Niet meer actief

Poeh, ik koop eigenlijk gewoon wat ik leuk vind.
    Mijn schoenen varieren in prijs van 8€ tot zoeen 180€..
    Ik kan eigenlijk geen specifieke winkel of site noemen dus.

11. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

Jan 6, 2014
    1,615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Kopen jullie dan ook via Marktplaats?

12. Tommo

Tommo Fanatiek lid

Jul 3, 2013
    1,741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Mijn schoenen komen van rommelmarkten en charity shops.
    heb wel al 4 jaar een paar echte Uggs, en die zijn nu echt op, dus ben alvast aan het sparen zodat ik volgend jaar een nieuw paar kan kopen

13. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,189
    113
    KOmt denk ik ook omdat het net seizoenswisseling is.
    Veel rommel van de winter over en de nieuwe collectie nog niet binnen

14. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Mijn schoenen zijn meestal tussen de 100 en 200 e. Dat noem ik wel mijn "basisschoenen" die heb ik dus het meest aan en zitten het lekkerst. Kwalitatief goede schoenen.
    Mijn paar zwarte hoge laarzen waren bijna 300e maar tijdloos en ik heb ze nu al voor het vierde jaar aan. Moet erbij zeggen dat ik wel een lastige grote maat heb; 42-43.
    Vooral in de zomer koop ik schoenen bij Schoenenreus, Scapino of bristol voor een mooi prijsje. Dan vind ik het wel leuk om bijv kleurrijke ballerina's of pumps te matchen met jurkjes. Dat zijn geen schoenen waar ik het op trek om hele dagen op rond te lopen en dag in dag uit te dragen.

15. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

Jan 6, 2014
    1,615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Ze hebben zat schoenen staan, maar niet mijn smaak. en ga niks kopen wat niet mijn smaak is

16. CindyJessie

CindyJessie Bekend lid

May 21, 2012
    802
    15
    18
    Ik shop veel bij Zalando. Ook wel eens Omoda.
    Verder kijk ik wel eens bij van Haren.
    Qua prijs zit ik meestal wel onder de 100,-.
    Koop regelmatig schoenen van Esprit.

17. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,479
    113
    Voor mijzelf loop ik eigenlijk alleen fijn op wolky's (en dan de bredere modellen) dus ik ben al snel zo rond de 150 euro kwijt maar dan kan ik er wel 2 tot 3 jaar op lopen.

Voor onze kinderen gaan we ook naar de duurdere zaken maar vaak alleen wanneer er uitverkoop is. Laatst een paar sketches voor onze zoon op de kop getikt met 70% korting.

Ook kijken we vaak op www.amazon.de die hebben ook vaak leuke schoenen voor een leuke prijs. Mijn man heeft daar laatst 2 paar Caterpillar schoenen vandaan gehaald (man heeft grote maat - 46/47 en hier in Nederland zit je dan al snel aan de oude opa modellen).

18. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

May 20, 2012
    2,133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hier pas een paar laarzen gekocht voor 32. Dat vind ik ook de max (oké, 40 is de max maar bij de kassa ging er nog 20% vanaf. )
    Ik doe altijd maar kort met schoenen. Duur of goedkoop Ik slijt ze gewoon echt snel. Ik koop ieder jaar vier paar en ze gaan ieder jaar weer de prullenbak in...

Dus ik ga altijd voor goedkoop. Scapini, Van haren, hm, uitverkoop bij bijvoorbeeld ziens, esprit

19. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

Jan 19, 2014
    1,832
    35
    48
    Utrecht
    mn dagelijkse schoenen koop ik bij goede schoenenwinkels bij ons in de stad, en die zijn vaak rond de 100 euro.

bij de primark haal ik vaak schoenen voor erbij (sneakertjes of juist mooie pumps die ik niet vaaj draag em waar ik dus niet al teveel aan uit wil geven) en daar zijn ze heel goedkoop maar ze gaan vaak niet heel lang mee.

20. Twingia

Twingia Fanatiek lid

Dec 7, 2013
    1,151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Bristol

Share This Page