Was het topic al kwijt haha. Hier nog altijd aan het wachten op mijn ei. Wel al 4 dagen precies de zelfde temperatuur 36.1 zo raar. Dagen daar voor schommelde het van 36.4 tot 36.6. Wie heeft dit ook met temperaturen? Benieuwd wanneer ik nu een positieve ovulatietest heb. Duurt zo lang. Pff Leuk zo'n klets groep haha
Nee met temperaturen zie je helaas achteraf een eisprong., Dus dat is echt om te controleren of je een eisprong gehad hebt
Bedankt voor de support dames!! NOD weet ik niet 100% zeker! 19de zou logisch zijn, maar ook meteen langste cyclus tot nu toe. Zondag is dus redelijk oké voor mijn gevoel Geld voor de testen maakt mij eerlijk gezegd geen zak uit, die 5 euro per maand ofzo hahaha Heb vandaag alweer volgehouden zonder testen, dus blijf rustig op mijn handjes zitten...
Lalalala, het op de handjes zitten werkt ik hou nog even vol! Wel hele dag krampjes gehad, dus hoop niet dat het een voorteken is van ongi... Hoe is het met de andere dames hier?
Hier ook wat steekjes bij de eierstokken. Maar ook nog geen positieve ovulatietest. Dus nog maar wachten.
Sorry dames! Ik moet echt even klagen en ik weet niet zo goed waar het gepast is. Aangezien we hier allemaal redelijk in hetzelfde schuitje zitten lijkt me hier het beste. Argh weer geen eisprong!! Alle symptomen compleet met knallers van ovulatietesten maar geen eisprong. Rot lichaam, wil niet doen wat ik wil!!! Nog paar maanden wachten voordat ik naar huisarts kan. Dom en stom. Zo dat is er even uit. Ik hoop dat jullie lichaam je niet voor de gek houd en er snel een mooi eitje komt. Steken is een mooi signaal hoor summer en xmoonlightx! Pietje hoe is het bij jou?
Aaah wat rot mamalap. Maar kan je niet nu al naar de dokter gaan? Als je weet dat je geen eisprong hebt, word je toch sneller geholpen. Pff benieuwd of ik wel een eisprong heb.
@summer: er is in het maart van dit jaar gezegd bij telefonisch consult dat ik een jaar moet wachten, dit is bevestigd door verloskundige hier op forum. Ik weet niet of ik het volhoud, maar ga kijken hoe lang voordat ik echt gek word, hihi Waar zit jij cyclusdag in je cyclus nu? @gssjd: door te temperaturen zie je duidelijk een eisprong en er is geen stijging van temperatuur dus ook geen eisprong.
Ohh dames, ik durf het bijna niet te zeggen... Ik heb zojuist een tuurtest gehad Ik ga hem zo even proberen te plaatsen...
Uh dat is geen tuurstreepje hoor, dat is gewoon een streep! Gefeliciteerd! Hoeveel dagen zou je cyclus zijn geweest deze keer?