Mamalap ik zit nu pas op dag 18. en als ik weer zo'n lange cyclus heb als de laatste 2 keer, dan moet ik nog zeker een week wachten op mijn ei. pietje woooow gefeliciteerd dat is geen tuurstreep. Jij bent zwanger.
Ik durf het nog niet te zeggen dus hou het nog even op turen hahaha Dit is ook foto van de opgedroogde test
Dat is geen tuurstreep hoor, makkelijk te zien. Gefeliciteerd Pietje! Mamalap: wil jij de link van jouw FF in je handtekening willen plaatsen? Dan kunnen we meekijken in de hoop dat jouw eisprong er snel aan komt!
Goldfishie, hebben ze bij jullie onderzocht waarom je nog niet zwanger bent? Want je bent al een tijd bezig
Haha goldfish daar word je niet vrolijk van hoor. is ook al door heel veel mensen bekeken. (Advies huisarts, maar moet waarschijnlijk een jaar wachten) Je kunt duidelijk zien dat mijn lichaam niet doet wat het moet doen, maar we gaan vrolijk verder in het kader van registratie.
Moonlight: we zijn al via de ha naar de gyn geweest. Mijn cyclus is 1 ronde gevolgd en we hebben de standaard onderzoeken gehad, maar alles bleek prima in orde te zijn. De gyn heeft berekend dat de kans voor ons om zelf zwanger te worden 48% is, terwijl met een behandeling dat onder de 30 ligt. In mei heb ik een hsg gehad en we mogen pas in oktober weer terugkomen als het dan nog steeds niet is gelukt. Dus nee, ik weet ook niet waarom het bij ons zo lang moet duren... Mamalap: je hebt inderdaad geen eisprong gehad aan je tempkaart te zien. Heb je altijd al lange cyclussen gehad?
@goldfish: pfff echt frustrerend dat wachten!!! Vooral als je te horen hebt gekregen dat er 48% kans is. Als puber wel onregelmatig, daarna 14 jaar pil geslikt, bij dochter cyclus tussen 30 a 40 dagen. Dus misschien wel mazzel gehad Maar ja ik word ook 32 volgende maand, misschien zijn eitjes al op ofzo?
Druk op zoek naar mijn ei Zit nu op ch14 Heftige buikpijn is weg, maar nog geen pos test gehad, ben benieuwd wat mijn temp morgen doet
Pietje hoe lang was je cyclus nu? Wanneer had jij je ei? Moonlight spannend benieuwd wanneer je ei komt. Mijn testen beginnen alweer steeds donkerder te worden. Denk dus nog een week wachten.
Cyclus ongeveer 40 dagen denk ik, 4 en 5 augustus had ik knalpositieve ovu-testen, dus ei denk de 6de!
Mooi hoor Pietje! @summer: ik hoop het voor je meis, niks zo fijn als een eisprong krijgen. Keep us posted! @xmoonlightx: is het mogelijk dat jij een super korte lh piek hebt? Dat heb ik hier op forum wel meer gelezen. Dat je daarom denkt dat het aan de tests ligt, ik kan me herinneren dat je ergens geschreven hebt dat je hem al eens gemist hebt?
Ik heb idd een korte piek.. Ik test vaak pas savonds positief en heb de volgende dag al een hoge temp Deze ronde voor de zwanger en kids gekozen vorige rondes 123 testen maar die bevielen idd niet.. De volgende ronde ga ik toch weer voor de action testen. Met deze altijd een pos test gehad, vooruit niet de ronde dat ik zwanger werd maar toen waren de testen op hahaha Uiteraard hoop ik dat er geen volgende ronde komt
@xmoonlightx: ik heb hier op forum gelezen dat er ook extra gevoelige zijn van sensitest misschien geeft die langer een piek aan bij je? Is maar een idee hoor