Pff ik had ook die van 123 thuistesten. Had wel 1 week positieve testen. Met 1 dag echt een knaller waar de teststreep echt donkerder was dan de controle. Nu heb ik ze van zwanger en kids. Benieuwd hoe die werken.
Ja had ik ook summer, veel positieve testen .. Nee die van 123 zijn afgeschreven voor mij Ook op de zw.test lichte streepjes
Even een tijdje niet meer op internet gezeten, had even een dipje wat betreft het zwanger worden onderwerp Gelukkig was het hier een eenmalige uitschieter, of het komt door dat ik teunisbloemolie ben gaan slikken geen idee maar mijn cyclus zat weer op 28 dit keer. ik was afgelopen ronde begonnen met temperaturen.. dat was pas de eerste keer dus moet nog gaan zien of ik daar wat in ga herkennen. Ik heb volgens mij een late ei en korte LF eerdere cyclussen ovulatietesten gedaan en dan was ik binnen 5 dagen al ongesteld na mijn positieve ovu test :O . deze ronde was ik gestopt met ovu testen toen ik op dag 19 nog geen positieve had, ik was bang dat het weer een hele lange cyclus zou gaan worden en dat vond ik zonde van mijn geld gefeliciteerd pietje!
Hmm als je zulke korte lf fase hebt dan moet je naar de ha gaan, zwanger blijven is dan heel moeilijk
Tarwekiemolie zou je LF ook langer kunnen maken zeggen ze. Geen idee. Ik merk ook van de teunisbloemolie niks. Ach als ik een cyclus van 42 dagen heb met een eisprong dat vind ik het alweer minder erg. Dan weet ik tenminste dat er kansen zijn. Natuurlijk dan wel jammer dat ik langer moet wachten. Maar ach alles beter dan geen eisprong. Nu maar duimen dat straks mijn temp flink omhoog gaat. Dus je hebt eigenlijk altijd een eisprong als je temperatuur omhoog gaat?
Jepp als je temperatuur voor 3 dagen achter elkaar hoog blijft heb je zeker eisprong gehad! Wacht zal een kaartje laten zien van 1 van mijn 2 eisprongen, dan zie je het duidelijk.
He mede dames met lange cyclus! Ik ben vandaag toch naar huisarts geweest en een doorverwijzing. Zij vertelde mij dat als je echt amper een eisprong hebt gehad dat 8 maanden voldoende is voor doorverwijzing. Misschien voor sommige hier handig om te weten. Ik dacht ook echt een jaar, zelfs verloskundige hier op forum zei jaar wachten. En mijn huisarts zit al ruim 30 jaar in het vak, is altijd heel nauwkeurig met de regels. Dus.....
Fijn mamalap dat je de doorverwijzing hebt gekregen. Weet je al wanneer je langs mag komen? Ben benieuwd of ze via een echo een eitje kunnen spotten.
Ja ik ben ook benieuwd, al heb ik er een hard hoofd in dat ze een eitje kunnen spotten! Ik hoop dat ze heel snel kunnen zien ow het ligt daaraan dit kunnen we eraan doen. Gezien ik dit als tiener ook had, denk ik dat het mijn hormoonhuishouding is. Einde deze week elektronische verwijzing klaar, begin volgende week kan ik dan bellen en gisteren gezien dat voor deze afdelingen actuele wachttijd ongeveer 3 weken is. Had veel langer verwacht.
Tss is na je miskraam? Eigenlijk slaat het nergens op dat je zolang moet wachten. Grrr daar is dat woord wachten weer Sterkte! En een digitale knuffel.
Mandy: Kunnen ze je eisprong of ongi niet opwekken dan? Tis toch stom dat ze je zo lang laten wachten!
Hoi dames, Ik zit ook verveeld met een lange cyclus. Ik ben 1 mei gestopt met de pil: eerste was 37, tweede 41 en deze zal ook rond de 40 zitten. Ik vind het wachten niet zo'n ramp, maar heb al wat gelezen over dat het eitje niet meer goed zou kunnen zijn als je cyclus echt langer is dan 40 dagen. (Zoals hier ook al vermeld werd.) of dat je helemaal geen eisprong hebt. En dat is dan weer wel een ramp! Minder kansen, minder vruchtbaar misschien... pffft Ik vind het maar normaal dat vrouwen met een lange cyclus sneller doorverwezen worden. Binnen 4 maanden ga ik toch ook aanbellen bij de huisarts hoor... of al wat sneller als ik het beu ben. We zien wel. Voorlopig mag ik nog niet klagen. Sterkte aan alle vrouwen met een lange cyclus!