Dat je ei minder goed is , is volgens mij een beetje onzin.. Zie hier genoeg meiden die zwanger zijn bij een langere cyclus
Ik had ook lange cyclus en ook zwanger geraakt na 7 maanden had er ook een tussen van 68 dagen! Toen met ovulatietesten ook zwanger geraakt. Nu aantal w88 op ongi... geen idee hoelang. Net met de minipil gestopt. .denk dat t wel een lange zit gaat worden...
Mijn ovulatietesten beginnen al donkerder te worden. Hopelijk de komende week een knaller en een eisprong. Dan zou ik weer een cyclus rond de 42 dagen hebben. Pff hoop het zo. Haha en dat mijn temperatuur dan maar mooi omhoog gaat.
Ik hoop het ook voor je Summer! Hier weer een tempdaling, morgen komt vast de ongi. Ben benieuwd hoe lang de volgende cyclus gaat worden. In oktober hebben we een afspraak met de gyn, voor wat het vervolg gaat worden. De nieuwe ronde is waarschijnlijk de laatste om het nog spontaan vanuit onszelf te laten gebeuren.
Ik hoop het ook voor je summer! Altijd fijn om je ei te vinden! Balen goldfish! Hopelijk volgende ronde wel! Heb je al een idee hoe ze jullie gaan helpen? Hier geen enkel nieuwtje, cd 51 geen eisprong. Formulieren Radboud ingevuld, nu wachten op brief met de afspraak.
Hier woensdag een positieve ovu test gehad maar tnt geen eisprong gehad... Dit heb ik nog nooit meegemaakt..afwachten dus maar en maar doorgaan met om de dag een sexy time Ik zit nu op dag 20
Goldfishie hmm wat vervelend! Hopelijk met hulp dan snel zwanger. Xmoonlightx wat raar dan. Benieuwd of hij toch nog springt. Steeg je temp normaal wel altijd dan?
Hoop dat hij toch nog stijgt dan. Hier vandaag erg donker. Ik twijfel of hij al positief is of nog net niet. Toch maar al gezellig maken vanavond haha. Deze week word een hele gezellige week.
Sorry heb nog geen foto gemaakt. Miss morgen en dan ook een van dan. Benieuwd of hij morgen nog donkerder is.
Ahh goldfish balen meis! Vooral weer dat lange wachten op ei. Woord waar wij allemaal hier een hekel aan hebben wachten. Maar weet je al hoe ze jullie gaan helpen?
We hebben in oktober een afspraak met de gyn en dan gaan we overleggen wat de vervolgstappen gaan zijn qua behandeling. Deze ronde is waarschijnlijk de laatste die we zelf gaan proberen, daarna met hulp. Ik hoop zo dat het ooit nog eens mag lukken.
Wat jammer goldfishie hoop dat het voor jullie met hulp snel mag lukken! Even een vraag over FF hoe kan ik daar een nieuwe maand starten? Ik snap er niks van. Ik heb eens een maand gekeken gewoon wat ingevuld om te kijken hoe het werkte. Maar krijg nu geen nieuwe maand gestart.
Oke dames gisteren twijfelde ik. Maar vandaag een positieve test. Gisteren hebben we het gezellig gemaakt. Wat denken jullie vanavond weer, of morgen?
Zo mooie positieve test hoor! Inderdaad gewoon allebei de dagen doen veel plezier @goldfish: ik hoop dat het niet nodig is, maar aan de andere kant is het misschien zo raak met beetje hulp.