Summer: bij FF klik je de dag in de kalerder aan en dan vul je de menstruatie in, dan begint automatisch een nieuwe cyclus bij dag 1.
Er staat menses/spotting/period, dat is voor je menstruatie en dan kan je invullen of je het een light, medium of heavy ongi vind.
Dames ik heb even jullie hulp nodig. Gisteren een knal ovulatietest vandaag ook nog positief volgens mij maar een stuk lichter dan gisteren. Wanneer is mijn ei dan? Temperatuur was vanmorgen nog niet omhoog. Hoe lang duurt dit als het ei gesprongen is. Foto van gisteren en vandaag.
@summer: je ei springt 24 tot 48 uur na je piek. Gisteren piek, dus vandaag of vannacht verwacht ik. Zeker nog eens fun maken!
Ben ik t helemaal mee eens! 24-48 na ja piek maar houd er rekening mee dat je piek ook iets eerder is geweest dan dat jij getest hebt. Dus 48 is eg Max! Hoop voor je dat t raak is!
Maar dan zou ook morgen mijn temperatuur omhoog moeten gaan toch? Pff ben zo bang dat hij niet omhoog gaat. eer gisteren en gisteren al seks gehad. Moet vandaag dan weer?
Nou alleen als je der zin in hebt hahah Maar mij lijkt t niet nodig, zaad blijft toch lang leven? 7 dagen gemiddeld .... T moet wel leuk blijven
Vandaag maar even rust. En morgen voor de zekerheid nog een keer voor als hij niet gesprongen zou zijn.
Vandaag bij de ha geweest, maar ik moet toch echt wachten tot december, dan een jaar van de pil af. Ik wacht nog steeds op mijn ongi, zodat ik weer verder kan.. Zucht, wachten duurt lang
Ik zit nog in de rode dagen, morgen waarschijnlijk laatste dag. Daarna wachten op ei, geen idee hoe lang het deze keer gaat duren. Helaas is het weer wachten...
Wish wat vervelend dat je nog tot december moet wachten. Als ik geen eisprong vind deze maand wil ik ook naar de huisarts gaan. Kijken wat die zegt. Hopelijk niet te lang wachten. moonlight hopelijk snel een ei!
@wish: vervelend dat jij wel moet wachten tot december?!? Je hebt toch ook wel lange onregelmatige cyclus! Weet je of je wel eisprong hebt gehad in voorgaande cyclussen? @allen: we hadden het topic beter 'wachten' kunnen noemen Ik mag samen met man 30 september voor intake. Is ook nog 5 weken 'wachten'
Hier helaas geen temperatuur stijging. Pff wat voel ik mij even rot. Volgende week ga ik gewoon even naar de huisarts.
@summer: he bah balen meis!!! Ik weet helaas hoe KL**e het voelt om alle hoop te hebben op je ei en dan niks
@mamalap pff ja echt zo vervelend. Helemaal blij met echt een knal ovulatietest. En nu geen temp stijging. Dus nu gewoon wachten op menstruatie. Die wel 2 weken steeds komt na ovulatietest. Stom lichaam.