Maar als mijn piek zondag was. Dan zou mijn temperatuur pas heel laat stijgen. En ook mijn ei pas heel laat komen na positieve test.
Nog even een vraag haha. Op FF welke moet ik invullen als positieve ovulatie test? Alleen bij opk een plus?
Ja maa het is heel goed mogelijk dat je over een tijdje weer een positieve ovu test krijgt en dat hij dan wel springt. Een positieve test is geen garantie op een eisprong
Summer: bij FF is een positieve ovutest idd bij opk een plusje invullen. Mamalap: jij nu op dag 1 van de cyclus? Geen eisprong maar wel ongi??
Damesssss hier net een temperatuur van 36.8, yes! Dus toch een eisprong? Durf er eigenlijk niet in te geloven. FF geeft ook een eisprong aan haha. Hier mijn kaartje. 510867 Fertility Charts
@summer: jaa fijn meis!! Nu weet je in ieder geval dat je wel eisprong hebt! Dat is fijn! @goldfish: dat is correct, mijn lichaam zegt toch naar een week of 8 dat er wat uit moet, maar veel lichter als na echte eisprong. Normaal 2 dagen heavy nu zeer licht. Ik heb eerder doorbraakbloeding gehad, merk nu ook echt het verschil. Ach we tikken hem aan als dag 1 en weer volle moed hopen op eisprong
Summer: jaaa! Ziet er idd uit als een eisprong! En nu moet die tmeo hoog blijven! Mamalap: blijft toch een beetje balen zo zonder ei, goed dat je de moed erin blijft houden! Hier ook de rode dagen door, laat de sexytime periode maar weer beginnen!! En op zoek naar mijn ei en hopen op eindelijk twee strepen!
En summer? Temperatuur nog steeds hoog? @goldfish: fijn dat het weer voorbij is! Ik heb even terug gezocht bij mij met echte menstruatie ook dag of 5 en spotting erbij 6/7 Ik zal voor je meeduimen op die 2 strepen!! Hier is het ook alweer over! 1 dag spotting, 2 dagen licht bloedverlies, haha dat zou altijd wel mogen! Alleen dan wel met eisprong
Hmm vandaag temperatuur wel weer iets lager. Ben wel een half uur voor dat ik normaal temp wakker geweest toen nog even een paar min geslapen. Zou het daar mee te maken kunnen hebben? Of toch geen eisprong? Nu word ik weer onzeker
@sunmer: zit helaas niks anders op dan af te wachten wat je temperatuur de aankomende dagen doet. Dan wordt het wel duidelijk. Kan met tijdstip te maken hebben of gewoon een dipje komt ook voor. Voor nu gewoon van het positieve uitgaan dat hij gesprongen is.
Hoi dames, Tijdje geleden dat ik hier een reactie heb geplaatst. Er van uitgaande dat mijn NOD op 3 aug was, ben ik nu 29 dagen overtijd en duurt deze cyclusronde inmiddels al 70 dagen... Ik ben bij de ha geweest; bloedonderzoek en inwendig onderzoek gehad, geen bijzonderheden. Ik heb toen een verwijzing voor de gyn gekregen. As. woensdag heb ik de eerste afspraak. Nog geen idee wat er aan de hand kan zijn!
Summer: ik zie dat je weer een tempstijging hebt gehad! Ik duim voor je dat ie hoog blijft! Missblue: fijn dat de onderzoeken bij de ha goed waren, hopelijk kan de gyn wat meer zien. Wie weet ziet de gyn een eitje zitten! Succes alvast! Moonlight: jij ook alvast veel succes op 3 sept!
Inderdaad Jullie ook 'vage' klachten? Ik wel, gevoelige borsten, kramp, hoofdpijn... Alsof ik ongi moet worden, maar dan al bijna een maand lang.
Suc6 miss blue. Hopelijk kan de gyn je goed helpen. Jij ook suc6 moonlight. Fijn om dat geholpen te worden en wat duidelijkheid. Goldfishie ja vanmorgen opeens weer heel hoog. Dus hij gaat erg op en neer. Dankje. Pff hoop het ook. Al durf ik er niet te veel aan te denken. Zo bang tot het toch weer niet gelukt is. Zou vandaag of morgen dan de innesteling moeten zijn. Voel helaas niks. En volgens mij voelen de meeste meiden dat toch wel.