Sterker nog , meestal voelt men het niet hoor. Het is wetenschappelijk helemaal niet bewezen dat je het kan voelen, sommige hebben een bloeding maar dat komt lang niet bij iedereen voor. Vaak voelt men zich soms al wel anders na de innestelling, dat had ik dan weer wel
Hmm ben benieuwd moonlight. Hoop zo dat ik wat merk dat het raak zou zijn. Maar ik ben bang dat als ik weer niks merk. Ik gewoon weer ongesteld word. Hoe is het bij jou? Ei al gehad?
Vandaag voor het eerst verhoogde temp dus hopelijk houdt het aan.. Volgens mij hoef je het echt niet te voelen hoor
Goldfishie ja hij is erg hoog opeens. Maar hij kan ook gewoon weer omlaag gaan helaas voor mijn menstruatie. Moeilijk hoor haha.
Kom net bij de gyn vandaan. Heb waarschijnlijk PCOS Maar dan wel zonder zichtbare symptomen, dus geen overgewicht o.i.d. Ik heb een echo gehad en bloed laten prikken om te kijken hoe het met mijn hormoonhuishouding staat. Vriendlief heeft een afspraak staan om een potje met semen in te leveren. Over 6 weken mogen we de uitslagen met de gyn bespreken. Duurt mij al bijna te lang... Hoe is het bij jou gegaan moonlight?
Echo zag er goed uit, geen kralenketting op de eierstok dus hoogstwaarschijnlijk geen pcos. Over twee weken terug voor verdere plan.
Missblue: balen dat je pcos hebt, maar de gyn kan je nu goed in de gaten houden en je medicatie of een behandeling voorschrijven wat goed werkt bij pcos. Er zijn hier op zp veel succesverhalen om met pcos zwanger te worden! Ze kunnen er iig nu iets gericht aan doen! Moonlight: fijn dat alles goed was. Moet je nu nog bloed laten prikken of andere onderzoeken? Of hoor je dat bij je volgende afspraak? Summer: oooh, je temp gaat naar beneden... Weet jij hoe lang jouw lf is? Anders duim ik voor een innestelingsdip! Hier nog steeds aan het wachten op ei, voel vandaag wel al wat steken links. Dus ik vermoed dat er al een ei aan het groeien is. We zijn wel al sinds afgelopen weekend begonnen met de sexytime periode!
Ja dan kijken we verder. Helaas telt het ziekenhuis niet vanaf het begin maar vanaf de mk, voor hun zit ik nog maar in ronde 4
Vervelend dat de teller weer op 0 gaat bij een mk! Zo kun je eeuwig bezig blijven.. Maar aan de andere kant snap ik het ziekenhuis wel.. Succes meid hopelijk snel goed nieuws!
Goldfishie ja hij ging indd naar beneden. Vandaag is hij weer iets omhoog. Mijn nod is als het goed is zondag of maandag dus ongeveer 13 of 14 dagen. Pff ben zo benieuwd. We zullen het zien. Al ga ik er maar vanuit dat ik ongesteld word. Jij heel veel seks plezier hihi
Summer: je temp loopt nog steeds mooi omhoog! Ik blijf duimen voor je!! Nee, met ovutesten ben ik een tijdje geleden mee gestopt. Ik vond het vervelend worden. Moet iedere dag om te kijken of de streepjes donkerder worden, ronde dezelfde tijd, paar uur niet drinken en niet naar de wc. En omdat mijn cyclussen zo wisselend zijn, weet ik van te voren niet wanneer mijn ei springt. Vorige ronde was de eisprong op dag 28, als je dan op dag 12 al begint met ovutesten, dan moet je heel wat gebruiken wil je je eisprong kunnen vinden. Kost ook een hoop geld. Ik hou het alleen bij tempen, vind ik makkelijker. Kost maar een paar minuutjes tijd als je toch al op moet staan. En ik hou toch wel van zekerheid, als FF eenmaal mijn eisprong heeft gevonden, dan heb ik eindelijk een nod datum en kan ik daarnaar toe aftellen. Dus gewoon heel veel sexytime hebben totdat FF zegt dat eisprong geweest is en dan hopen of het een keer wel raak is!
Hier net mijn temp ingevuld... 36,81 graden... Nu al zo hoog??? FF geeft opeens aan dat mijn eisprong was op dag 12... We hebben sexytime gehad op dag 8, 10, 12 en 14. Hebben we dan een kans? Niet eens de tijd gehad om het iedere dag te doen, was zo ingesteld op weer een laat ei...
Goldfishie het lijkt indd dat je ei is geweest, even kijken wat je temp morgen doet. Dan zou je ei wel vroeg zijn en een lekkere korte cyclus. Als het je ei is. Hebben jullie genoeg je best gedaan en zal er genoeg zaad er klaar voor liggen haha. Hier is mijn temp vandaag weer gezakt naar 36.9 ben wel in een andere omgeving en super slecht geslapen. Of het daar aan kan liggen. Maar hij gaat toch al steeds op en neer. Je temp gaat die op de dag dat je ongesteld word omlaag of de dag erna? En zakt hij dan meteen naar een temp van voor je ei? Voel me wel ziek vandaag,;misselijk en hoofdpijn. Zal wel grieperig zijn. Fijn op vakantie.
Als het idd mijn eisprong was heb ik nu een korte cyclus. Voelt wel spannend nu. Ik ben al blij dat we iig sexytime hebben gehad!