Ik wacht idd mijn temp nog een paar dagen af om te kijken of ie ook hoog blijft. En anders zit ik dus nu op het wachtbankje en is mijn nod al over twee weken. Zo raar, de ene cyclus moet je wachten tot dag 28/29 en de andere cyclus is het op dag 12. Ben er nog steeds beetje verbaasd over. We wachten het maar weer af en hopen dat het deze ronde wel raak is.
Hier gaat het eigenlijk wel erg goed! Paar weken erg last gehad van m'n darmen, dat was heel vervelend, en ben wel snel moe (huishouden gaat steeds in stukjes van 10 minuten ), maar verder geen klagen! Volgende week eindelijk de echo, ben zo benieuwd (en zenuwachtig!!). Daarna gaan we het ook aan de a.s. Opa's en oma's vertellen, tot nu toe weet niemand wat, dus echt ons geheimpje! Je NOD komt er alweer aardig aan zie ik! Dus nog een paar dagen geduld
Hier nog helemaal niks.. Gelukkig hoef je niet lang meer op je echo te wachten! Dan zie je waar je het allemaal voor doet
Dag lieve meiden, Ik heb de topic niet doorgelezen, maar ik heb wel een vraag voor de dames met een lange cyclus. Hadden jullie dit ook al voor de pil? Ik werd voordat ik de pil nam echt maar 3 keer in het jaar ongesteld.. Toen naar de huisarts geweest en die heeft mij de pil voorgeschreven, en nu weer 7 jaar aan de pil. Mijn man en ik willen binnen nu en een jaar wel proberen voor een kindje. Alleen heb ik nu ergens het gevoel dat ik het misschien al eerder moet proberen, omdat ik weet dat het niet zo gemakkelijk gaat gaan, en dan kan ik het ook misschien meer loslaten... Hopelijk kan iemand mij meer vertellen over hoe het was voor de pil en na de pil.. . Ik ben er zoiezo aan aan het denken om alvast volgende maand te stoppen met de pil, en over te gaan op andere anticonceptie.. Ik ben 25 jaar en mijn man wordt 30 in november. Dus als we het uitstellen tot volgend jaar wil ik ook niet dat het TE lang duurt.. Alleen heb je dat niet voor te kiezen he . Groetjes.
Hoe gaat het hier ladies?? Viveluna: ik heb eigenlijk geen idee meer hoe mijn cyclus voor de pil was. Een tip voor je is om al te stoppen met de pil en dan te vrijen met condoom. Je kan dan alvast je cyclus bijhouden wat die gaat doen na het stoppen met de pil en ontpillen. Bij de ene is de cyclus gelijk stabiel en bij de ander heel wisselend. Als jullie dan voor een kindje gaan, dan weet je ieder geval al meer over je cyclus. Alvast veel succes!
Ik dacht niet dat ik een lange cyclus had voor de pil, maar dat is 10 jaar geleden en toen was ik er absoluut niet mee bezig. Ik sluit me bij goldfishie aan. Succes alvast!
Goldfishie hier nog altijd geen lage temp. Wel is hij vandaag weer iets lager dan de vorige 3 dagen. Hoop niet dat hij nog meer omlaag zal gaan. En is hij morgen ook nog gewoon hoog. Gisteren een hele lichte positieve test in handen gehad. Maar nu lees ik dat veel meiden een lichte streep op de kv 2 voor 5 zwangerschapstest hebben. Dus bang dat hij negatief was en de rose duivels toch nog komen. Hoe is het bij jou? Temp ook nog hoog?
Summer: superspannend voor je!! Ik duim!! Bij mij nog hoge temp, maar ik zit pas op 7 dpo. Nog een week wachten dus.
@goldfish: mooie door stijging vandaag 9 dpo!!! Spannend. Sorry dat ik niet zoveel hier reageer. Heb er laatste tijd gewoon ff de balen in, maar volg jullie wel hoor
Hoi lady's, heb vandaag mijn nod en een positieve test, alleen was mn temp wel wat lager vandaag 37,0-37,1 dus hopelijk blijft hij plakken