dames met een lange cyclus.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door summer22, 30 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Poe meiden , dan heb ik nog niks te klagen !

2. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik niks om mijn ei op te sporen, daar heb ik ook geen geduld voor met zo'n lange cyclus.. Ik wacht maar af, helaas kan ik niet meer doen..

3. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Pfff, jemig zeg. Het schijnt dus toch best wel vaak voor te komen he? Dames ik zou niet te lang wachten met naar de huisarts gaan hoor. Ik blijk PCOS te hebben namelijk. De kans om zwanger te raken zonder hulp is in mijn geval zeer klein.

4. Tanja mv 2

Tanja mv 2 Actief lid

1 aug 2014
    309
    0
    0
    limburg
    Dan heb ik ook niks te klagen..... mijn langste cyclus is 45 dagen en dat vond ik al lang

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

Nou dames jullie mogen ook best even klagen hoor! In de 40 is nog steeds te lang. En waar te voor staat is meestal niet goed. Er bestaat een grote kans dat als er en eisprong is, deze niet goed is. Hoeft niet uiteraard ;)
    Bovendien duurt het wachten dan zo ontiegelijk lang, dat jullie ook best mogen klagen af en toe. Hier zo.

Maar we blijven hoopvol, hihi

6. Tanja mv 2

Tanja mv 2 Actief lid

1 aug 2014
    309
    0
    0
    limburg
    Ik hou het op mijn gemiddelde dan valt het nog mee ,maar toch ik vind niet dat ik te klagen heb.
    Tegen over die cyclussen die ik hier zie.

Bij de jongste heeft twee jaar geduurt voor dat ik zwanger was .
    Nooit een oorzaak gevonden.
    Nu ben ik opnieuw getrouwt met een schat van een man ,maar die suffert heeft zich laten helpen.
    14 augustus wordt hij weer geholpen voor te herstellen.
    Dus dameszit is dan wel mijn eerste cyclus ,maar eigenlijk kan ik er weinig mee.
    Volgens de berekening zou ik 15 of 16 augustus mijn eisprong hebben,maar je weet het nooit bij dat fijne lijf van me haha

7. SabHout

SabHout Niet meer actief

Lieve meiden, ik had ook een onregelmatige cyclus en zie mijn onderschrift... Het kan dus wel :) ik heb mijn bmm gechecked en wanneer die weker werd begon ik met ovu testen. Ik temperatuurde ook trouwens. Vond het verschrikkelijk om niet te weten waar ik aan toe was vandaar al die checks. Moet je tegen kunnen uiteraard hihi. Heb trouwens ook een korter LF van 11 dgn.

8. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik kan er ook wel tegen die checks! Ik wil gewoon persee weten hoe het zit.

Maar aan alle dames hier, vraagje:

Wie heeft ook regelmatig last van steekjes en krampjes in/rondon baarmoeder?
    Zo achter schaambot of in de lies.

9. Tanja mv 2

Tanja mv 2 Actief lid

1 aug 2014
    309
    0
    0
    limburg
    Nee hier heb ik geen last van.

Voor de gene die alles checkt haha
    Ik hou op fertility friend mijn temp bij,maar nu moet je ook de baarmoedermond eigenlijk in vullen.
    Maar wanneer is hij nou hoog en wanneer laag.
    In het begin net na je ongi zou je zeggen hoog ,maar als je dit dan invult staat dat stoplicht op groen dus zou je vruchtbare dagen er aan komen.
    Of snap ik er nu helemaal niks meer van.
    Dus wie wil me dit uitleggen.

10. SabHout

SabHout Niet meer actief

Ik merkte nooit duidelijk een hoog/laag verschil in een bepaalde fase. Dus heb er ook maar nooit op gelet. Je kunt beter je bmm voelen. Ik dacht eerst ook huh ik voel geen verschil maar na langer voelen en meerdere rondes voel je het echt! Dus open/zacht/week/als je lippen bij vruchtbare periode en menstruatie. Daarbuiten stugger en gesloten als het puntje van je neus. Succes!!

11. Tanja mv 2

Tanja mv 2 Actief lid

1 aug 2014
    309
    0
    0
    limburg
    oke dank je wel ,zal eens gaan proberen .
    En anders jammer dan zal het vanzelf ook wel komen.
    Ik weet wel heel duidelijk het vruchtbare slijm dus dat is voldoende .

12. mas

mas Actief lid

26 jan 2009
    207
    0
    16
    Hier ook lange cyclussen, maar wel al twee keer goed zwanger geworden,... Nu nog een keer proberen!

13. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe lang was je cyclus die keren dat je zwanger raakte? En was je wel regelmatig?
    Hopelijk lukt het je ook een derde keer!

14. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het gevoel dat vandaag de laatste dag is geweest.. Enorme buikkrampen nu alsof ik ongi ben.. Zou fijn zijn als deze ronde eindelijk stopt, maar stiekem hoop ik toch dat er geen ongi komt ;)

15. Jatris

Jatris Lid

1 aug 2014
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai Dames!

Ja en nu? VK zei dat er echt geen hartactie in zat. Heeft echt wel vijf minuten ervop zitten te turen.

Nu moet het uit zich zelf loskomen.

16. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Okay je hebt geen tabletten mee gekregen.
    Heftig hoor hopelijk komt het vanzelf los. Lijkt mij persoonlijk heftig om daar op moeten te wachten

17. Tanja mv 2

Tanja mv 2 Actief lid

1 aug 2014
    309
    0
    0
    limburg
    shit zeg hopelijk komt het dan vanzelf los en kun je naar de volgende ronden .
    wel balen zeg

18. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen.. Hopelijk komt het snel los, zodat je verder kunt.

19. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames! Ik meld mij ook, heb helaas ook een onregelmatige en lange cyclus. Ik blijk pcos en een cyste te hebben... De kans om zwanger te worden zonder medicijnen is klein. :(:(

20. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Hier ook onregelmatige cyclussen tussen de 26 en de 39 dagen. Vandaag zit ik op dag 23 en nog steeds aan het wachten op mijn eisprong. Het vervelende eraan is dat je niet van te voren weet wanneer je precies je ei kan verwachten.

Deel Deze Pagina