Ja, ik hoop dat t ook snel los komt. Heb nog geen pillen mee gekregen. Moet deze week weer contact zoeken, en aangeven wanneer ik eventueel met de pillen wil beginnen. Voor mij zelf hoef ik niet nog twee week zo rond te lopen.
Hallo Dames, Ik heb mw aangemeld mij deze pagina omdat wij graag een kindje willen en ik het niet met iemand kan delen..omdat vriendinnen nog niet zo ver zijn. Ik vindt het leuk om ervaringen te delen en misschien neemt helpt het ook tegen mijn onzekerheid. In januari ben ik gestopt met de pil.. maar ik kreeg maar geen menstruatie..ondertussen al heel wat testen gedaan maar allemaal negatief.. In Juni kreeg ik pas weer een menstruatie! daarna nog geen menstruatie weer gehad, weer 2x een test gedaan maar weer negatief. Heeft iemand van jullie dit ook gehad?? Ik weet ook niet hoe mijn cyclus was voor ik aan de pil begon, want moest van mijn ouders direct aan de pil na mijn eerste menstruatie. Ik voel me ook goed en niet anders als anders. Ondertussen neemt de onzekerheid wel toe, vooral omdat we in onze omgeving regelmatig horen dat zwanger worden bij hun eerst ook niet wou/wil lukken. Een heel verhaal.. Komt het je bekend voor of heb je misschien tips of wil je ook graag je verhaal even kwijt, dan lees ik het wel
Hoi Alice welkom bij de club. Bij mijn dochter had ik de ene maand wel en de andere maand weer niks . Er kon ook wel eens 3 of 4 maanden tussen zitten. Ik was dit gewend vanaf mijn puberteit en wist niet beter. Raar maar waar ben gewoon zwanger geraakt van haar . Alleen door die wisselvallige ongi''s kwam ik er pas van 5 maanden achter,omdat ik niet meer op mijn buik kon slapen. Nogal logisch,maar ja is de eerste en wist dit niet. Er na heb ik elke keer een normale cyclus gehad en 6 jaar geleden weer zwanger geraakt van mijn zoon. Daarna wa het weer "piep" ,maargoed gescheiden dus geen probleem was blij met mijn twee kids. Toen kwam er een nieuwe man in mijn leven die zich had laten helpen. Maar nu laat hij zich volgende week weer helpen om te herstelen en voor een ukje van ons beide. De cyclussen gaat wel iet gelijker ,maar niet de perfecte 28 dagen. Dus we zullen zien wanneer er de derde komt en of die komt.
Alice ik heb hetzelfde! Ook in januari gestopt en in mei eerste menstruatie. Tot op heden nog niks.. Ben nu wel met teunisbloemolie begonnen maar heb geen idee of het werkt. Als m'n huisarts terug is van vakantie maar weer een afspraak maken. Geduld houden met zo'n cyclus is lastig he! Ben je al bij de huisarts geweest?
eems, het is idd lastig.. wat doe je met teunisbloemolie dan? ik ken dat niet.. van de huisarts moet ik wachten tot en met september als dan nog niks is moet ik bloedprikken. Hopen dat het bij jou ook snel begint
Zo dames, dat is een lange tijd zeg!! Hopelijk zet de ongesteldheid binnenkort goed door met erna een mooiere cyclus.. Hebben jullie verder nergens last van? Kan me voorstellen dat je verdere hormoonhuishouding ook van slag is bv je humeur enzo
Meiden... Heb onderstaand berocht ook in t 100+ dagen cyclus gezet.. Wil hem jullie ook Laten lezen.. Na lang na gedacht te hebben, ga ik hier toch ook maar m'n verhaal schrijven.. Misschien is er iemand die zoiets heeft meegemaakt als ik. Afgelopen 2 mei heb ik een miskraam gehad.. Sindsdien ben ik njet meer ongesteld geworden. 4 juli ben ik bij de gynaecoloog geweest voor een onderzoek. M'n bms was mooi dik en ik had geen rare cystes, verklevingen of resten van m'n miskraam. De gynaecoloog voorspelde "binnenkort" een menstruatie.. Maar geen menstruatie te bekennen.. Nu weer een maand verder en toch maar contact gehad met de gynaecoloog... Zaterdag is de dag dat ik dag 100 bereik, ik ben duizelig, hoofdpijn, krampen, vreselijke stemmingswisselingen en heb soms lichte/vage strepen op zwangerschapstesten ik ben trouwens niet zwanger, dat geloof ik echt niet. Ik zit er soms zo doorheen, die onduidelijkheid vind ik vreselijk.. Volgende week ga ik weer naar de gynaecoloog, ze wil graag dat ik langskom voor een onderzoek. Heeft iemand dit ook meegemaakt.. Wat waren jullie uitslagen en/of ervaringen? Zou graag met jullie willen mee praten.. Net ook van kennisen weer slecht nieuw te horen gekregen.. Ze hebben hun tweeling verloren na 20 weken.. Zij was ook rond dezelfde tijd uitgerekend als mij.. Hakt er toch in.. Liefs Mandy Heb trouwens in november m'n laatste pil geslikt!
Hallo. Mijn laatste ongie is begonnen op 5 mei. Tussen door af en toe iets bloed verlies meer verder nog niks. Mijn dochter van 5 en zoon van 2 zijn via vruchtbaarheidsbehandelingen gekomen. Maar dat hoop ik dit keer over te slaan. Ik hoop spoedig weer ongie te worden of natuurlijk een mooie test te hebben maar die kans is wel klein.
Heb je een foto van zo'n vage test? Ik heb namelijk ook een keer een hele lichte streep gehad, maar die erna was weer wit. Ik hoop voor je dat er iets uit komt volgende week, dat snel op te lossen is, zodat je verder kunt. Heftig van je kennissen.. Het is al heftig als je het van iemand hoort, maarnatuurlijkhelemaal als je het zelf hebt meegemaakt.
Ha dames, Ik kom mij ook maar eens melden in dit onderwerp.... Hier ook vrij lange cyclussen, 33, 33, 36 en de laatste zelfs 42 dagen. Begin februari gestopt met de pil Gisteren een knalpositieve ovulatietest gehad, dus wie weet... Voel nu ook krampjes waarvan ik dus aanneem dat dat m'n ei is Duimen dus maar weer
Ik heb niet zoveel klachten.. ben wel wat wisselende stemmingen en meer last van puisten en soms opgezette buik..dat is wel vervelend , maar verder voel ik me gewoon goed!
Ja ik zal ze uploaden. Weet niet of t voor jullie te zien is.. Naar ik heb dit dus best veel.. Gisteren weer en normaal heb in altijd Witte testen, waar geen twijfel bij mogelijk is.. Maar hier... Bekijk bijlage 410380
En hier .. Lukte niet om 2 foto's tegelijk te doen via m'n mobiel Bekijk bijlage 410382 En zo heb ik er nog wel meer.. Heel irritant! Wil liever niets zien dan vage streepjes die njet oplopen ofzo..
Heftig hoor Mandy! Ik vind ze inderdaad erg vaag en denk ook dat een bezoekje aan de gyn wel op z'n plaats is! Ha Alice Dank je wel! Ik ben ook wel erg blij dat ik 'm waarschijnlijk voel. Ben vrij snel met ovulatietesten begonnen omdat ik het idee had dat het niet allemaal volgens de 'standaarden' gaat. Eigenlijk zou ik begin volgende week ook ongesteld moeten worden, heb steeds maar een korte periode tussen ei en ongesteld... Dus elke keer 2 tot 3 weken met testen in de weer en vage hoop dat ie dan even positief is. Totdat ik dan een echt positieve in handen heb weet ik weer zeker dat de rest niks was! Ook omdat mijn man 10 jaar ouder is, hoop ik gewoon dat het erg snel raak is....
Pietje wat fijn dat je je ei gevonden hebt. Dan kun je weer aan de slag! Dat wachten is maar niks haha. Hopelijk is het raak. Mandy wat vervelend zeg. En raar dat de ongesteldheid dan niet komt. Ik zie niks op de testen. Komt miss door de foto. Hoop dat je menstruatie snel komt. Pff als ik weer zo'n lange cyclus heb of langer dan de laatste moet ik nog zo lang wachten op mijn ei. Erg vervelend. Komende week weer beginnen met de ovulatietesten. En dan maar weer wachten op een knal streep
Zeker weer aan de slag alleen was manlief gisteren helemaal niet lekker, dus niet geklust. Hoop dat het niet uitmaakt in dit geval.... Vanavond zie ik hem pas laat weer, dus denk dat het dan alweer te laat is... Ach, we zien het wel. Ik weet zo in ieder geval dat er wel wat gebeurd in mijn lijf...
Hier in juni koperspiraal eruit gehaald. ze zeiden omdat er geen hormonen in zitten dat het je gewone cyclus weer oppakt. deze was voor de tijd 32 dagen (voor zwangerschap 28). En nu al 2x 37 dgn. Gelukkig voel ik wel m ei. maar vind t wel erg vervelend dat ik niet wanneer hij er aan komt of wanneer ik precies ongi wordt.