Meiden wat temperaturen even een vraag. Ik heb nu een week lang elke keer een temperatuur van 36.4-36.5-36.6 nu opeens 2 dagen 36.0 en 36.2 best wel wat lager. Heeft dit met de komst van het ei te maken? Heb nog geen positieve ovulatietest. En verwacht die ook nog niet. Hebben jullie dit ook wel?
Wat temperaturen betreft, ik kan je helaas geen antwoord geven! Zelf hou ik mijn temperatuur niet bij, maar gebruik ovulatietesten... Hopelijk kan iemand anders op je vraag reageren. Ik meld me hier toch ook maar even, heb nl. ook een lange cyclus. Ben nu echter 9 dagen overtijd, maar test (nog?) negatief op test van Kruidvat.
Meestal is het een teken dat je ei eraan komt. De ene keer kan het een paar dagen duren dat je temp laag is en dan omhoog schiet en de andere keer kan het wel een week duren. Op welke dag in je cyclus zit je nu? En rond welke dag heb je gemiddeld je eisprong? Zet je je tempwaarden in FF?
Mmmm.... Misschien een andere test proberen? En anders zou ik even de huisarts bellen, want dan weet ik het ook niet Heb je 'klachten'?
M'n eigen huisarts is met vakantie (nog 3 weken). Er is geen invaller, dan moet er spoed achter zitten en dan mag ik naar de huisarts in het dorp nabij mijn woonplaats. Dus dat maakt het lastig! Heb een kruidvat test gedaan op 9 aug. en 1 van Sensitest op 6 aug. maar beide dus negatief. Wel klachten ja, vermoeid, hoofdpijn, de hele week al kramp, vannacht misselijk, gevoelige borsten...
Tja klinkt toch wel als symptomen zou je zeggen! Ik zou over een paar dagen nog een keer testen dan, misschien was je eisprong toch later ofzo... En ja, hier inderdaad op het wachtbankje, NOD ligt rond de 19de, dus wellicht van het weekend een testje wagen
@summer: vaak is een iets lagere temperatuur een teken dat je eisprong eraan komt check je ook je afscheiding? de 2 in combi is vaak helemaal een duidelijk teken. @missbleu: een positieve ovulatietest is helaas geen garantie dat je ei daadwerkelijk springt. weet ik uit ervaring, ik heb deze cyclus al meerdere positieve ovulatietesten gehad maar nog steeds geen eisprong. zit vandaag cd39. Ook in voorgaande cycli is dit al vaker voorgekomen bij mij.
@ Pietje, ja misschien doe ik dat wel als er deze week nog geen verandering optreedt. Onzekerheid is killing! Oeh, spannend, nu hopen dat je positief test *fingers crossed @mamalap: hoe weet je dat je ei niet gesprongen is? En je test toch positief op de ovulatietesten?
Tja, dat wachten he..... Ik heb meestal niet zoveel geduld als het om mezelf gaat, dus hou het nu nog een soort vol haha
@missblue: door te temperaturen weet ik of mijn ei gesprongen is. En ik heb het niet 1 keer gehad maar meerdere keren. ik wist in het begin ook niet dat het kon hoor. ik dacht ook dat mijn ei gesprongen was ondanks dat mijn temperatuur niet steeg. eerste keer dat ik dat had was in april. @pietje: ik behoor ook niet tot categorie geduldig, maar ja er zit niks anders op. (zucht )
ik heb het even opgezocht ik heb 18x een positieve ovulatietest gehad zonder dat mijn ei gesprongen is. (gebruik ovulatietesten sinds maart) Van wat ik hier lees op het forum is dat best wel veel, maar het komt dus wel voor.
@pietje1987. Ik gebruikte de Goedkope variant van microginon30. Eerst altijd microginon30 en na mn bevalling van mn zoontje 4jr geleden die goedkope gekregen. De vorige keren bijna geen last van ontpillen en mn cyclus was gelijk regelmatig en rond de 30dagen. Ik vond dit echt waardeloos. Nog in mn vakantie ook die onzekerheid. Voor ind het nu alleen wel spannend voor de volgende ronde. Weet niet zo goed meer wat ik moet verwachten.
Snap het echt!! Afschuwelijk is het als je zo onregelmatig bent als wij of lange cyclussen hebt !! Als puber was ik juist super regelmatig, daarna 11 jaar aan een vrij lichte pil gezeten (ministat) en nu gewoon geen peil op te trekken. Echt heeeeeeeel irritant
mijn temp is al twee dagen laag 36,5 nu vanmorgen met afvegen had ik duidelijk vruchtbaar slijm liep er uit . Dus vandaag of morgen zal mijn ei wel komen.
Veel plezier met de sexy-time Tanja Ik ben aan het werk en eigenlijk de hele dag al niets aan het uitvoeren . Het is hier erg rustig, veel collega's met vakantie. Dus wat doe je dan? Hele dag op dit forum lezen hahahaha Ohh en de oudersvannu enzo