Dames met een maagbandje..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cahida, 24 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cahida

cahida Lid

17 jun 2012
    23
    0
    0
    hou van gezelligheid, en oude meubeltjes opknappen
    Ter apel, Groningen
    Hallo,

ik krijg binnenkort een maagbandje,

Nou heb ik wat vragen:

1; wat is precies het verschil tussen eeen maagband en een maagverkleining, ik weet wel dat je maag bij een maagverkleining ee soort van afgeknipt word, en bij een maagband word '' het bandje'' boven om je maag geplaatst, maar het lijkt me dan omdat je zo weinig kan eten met een maagbandje dat je honger houdt in het stuk wat over blijft, snapje? net zoals dat je bijvoorbeeld je been verliest, maar dan voelen sommige mensen hem wel.. en of dat bij een verkleining ook zo is..

2; heb je wel nog veel honger ofzo? trillingen? en hoe dat in zn werk gaat, want ik neem aan dat het bandje bijgespoten word? dus dat ie niet in 1 x superstrak gezet word.. en dat je dan een onderhuidse ''gaatje'' hebt waar het ingespoten word.

3; hadden jullie veel last van overtollig vel? wat hebben jullie daarmee gedaan, of heb je een plastisch chirurgische ingreep daarvoor odnergaan, en zijn je borsten erg gekrompen?

4; welk ziekenhuis/kliniek heb je het laten doen. met een Medische reden? of zo gedaan en zelf betaald? zoja in leeuwarden, wat is je ervaring?

5; hoe lang duurde het voordat de kogel doro de kerk was & je werd geopereerd..

6; en ik vidn het leuk om te weten, wat was je maat, hoelang is het geleden en hoeveel ben je tot nu toe afgevallen?

heb trouwens PCOS & problemen met mn schildklier, vandaar dat ik de vraag hier neer zet, want als ika fgevallen ben dan gaan we verder met IUI, en heb je een speciaal forum hiervoor?

Liefs, Cassandra.

Deel Deze Pagina