Wanneer baarmoeder foto (cyclus)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Amelle, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amelle

Amelle Actief lid

13 dec 2010
    463
    0
    0
    Ik weet niet of ik met deze vraag in de goede pijler zit maar..

Op de hoeveelste dag van de cyclus wordt er eigenlijk een baarmoederfoto gemaakt? Of maakt het niks uit.

Ik heb dinsdag een telefonische afspraak staan om een baarmoederfoto in te plannen en m'n man gaat dan mee maar moet wel optijd vrijnemen van zijn werk. Misschien dat iemand van jullie het weet?

2. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Meestal wordt het na je menstruatie en vóór je eisprong gedaan. Vóór je eisprong is niet echt een vereiste volgens mij, maar is prettig voor jezelf, omdat je dan geen cyclus kwijt bent. Na je menstruatie is daarentegen wel een vereiste.
    Succes!

3. Amelle

Amelle Actief lid

13 dec 2010
    463
    0
    0
    Bedankt voor je antwoord!

4. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Ik denk tussen dag 8 en 14!

5. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.474
    4.930
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Hier verplicht voor de eisprong incl sex-verbod (umc utrecht).
    De meningen zijn er over verdeeld, maar mogelijk is het niet slim om een groeiend eitje bloot te stellen aan veel rontgen. Vandaar het advies een cyclus over te slaan. Maar goed, er zijn ook klinieken die dat advies niet geven.
    Na je ei, geen foto ivm mogelijke prille zwangerschap.

6. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Bij ons moet het tussen de 4e en 11e cyclusdag.
    Omdat ze een soort vloeistof door je eileiders spuiten is de kans te groot dat ze het eitje wegspoelen.

Ik had een afspraak staan voor afgelopen maandag, (11e cyclusdag) maar door de Gonal-F waren de eitjes al snel gegroeid en hebben ze het afgeblazen.

Succes!

7. Carmen1982

Carmen1982 Niet meer actief

Ik heb de foto rond de zevende dag in mijn cyclus gehad. Dus na mijn menstruatie, en (ruim) voor mijn eisprong.

Succes!

8. Lafayette

Lafayette Fanatiek lid

13 okt 2012
    1.385
    1.568
    113
    Hier was het ook tussen menstruatie en eisprong, en de cyclus overslaan v.w.b. pogingen tot bevruchten.

Deel Deze Pagina