Hallo meiden, Vorige week is deze kluns van de trap gevallen; hak bleef haken in mijn broekspijp dus ik stortte met twee benen naar beneden. Resultaat: veel pijn in scheenbeen en enkel, dik en blauw. Volgende dag even de dokter gebeld maar conclusie was eigenlijk dat ik niet langs hoefde te komen omdat ik er wel op kan staan, dokter kan dan toch niet zoveel doen. Advies was beetje rustig aan maar mocht op zich wel belasten als dat ging. Nu een week verder, enkel en scheenbeen gaat inderdaad wat beter, alleen de pijn bovenop mijn voet blijft/ wordt steeds duidelijker. Die was eerst niet zo opgemerkt door de andere pijnen zegmaar Hij is ook wat dik, en ga soms echt door de grond met lopen. Ik hink dus maar wat rond. Nu is mijn vraag eigenlijk, zou ik nou nog een keer de dokter moeten bellen of ik niet toch moet langskomen? Of ben ik gewoon te ongeduldig ? Alvast bedankt voor jullie reacties xxx
Nee, ik vind je niet ongeduldig. Ik zou een afspraak maken met de huisarts. Dan kan hij het beter beoordelen dan door de telefoon.
Als je na een week nog zo veel last van je voet hebt is dat zeker een reden om de huisarts er even naar te laten kijken. Je bent dus zeker niet ongeduldig, en gewoon even bellen
Natuurlijk bellen! Voor hetzelfde geldt heb je toch een kleine breuk of een scheurtje in het bot! Beterschap.
Bellen! In heb een keer mijn voet gebroken op een vreemde plaats waardoor ik er wel gewoon op kon lopen, maar dit deed inderdaad wel heel erg veel pijn.
@Zolief denk je echt??? Sorry had niet meer gereageerd was aan het werk. Ik heb inderdaad gebeld en mag morgenochtend langs komen, ben benieuwd! Verder heb ik een lieve collega die mij straks naar huis rijdt zodat ik niet met het OV hoef
Zeker bellen wie weet alsnog gebroken of een scheurtje erin. Ik had met kunstschaatsen toen ik was gevallen ook een scheurtje brrr. Wat dat pijn deed zeg. Veel beterschap!
Ik heb 4 weken geleden mijn middenvoetsbeentje gebroken, zit nu nog in het gips Maar ik kon er ook zachtjes op staan en de pijn viel heel erg mee.... Ik vertrouwde het niet en de HA twijfelde ook, voor de zekerheid foto's laten maken.