Dames met een maatje meer

Discussie in 'De lounge' gestart door Cooks, 18 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Hier maatje 48 à 52 - afhankelijk van 't merk - en ik koop vooral bij Paprika (het "grotere" zusje van Cassis) en bij M&S. Heel af en toe vind ik ook iets naar mijn zin bij H&M+ of bij C&A.

Een jeansbroek draag ik gewoon nooit (net zoals een rok). Zit immers voor geen meter bij mij.
    Ik draag meestal een zwarte broek of een legging met een truitje, longsleeve of een tuniekje.

Ik koop overigens echt niks online. Ik moet de dingen echt kunnen passen voor ik er mijn geld aan geef.
    Wat niet wil zeggen dat ik niet af en toe online ga kijken om ideeën op te doen ;).

Ik droom er overigens van om ooit terug in maatje 44 à 46 te passen :) ... Dan kan ik tenminste op veel meer plekken kleding vinden. En met vriendinnen gaan shoppen.
    Maar gezien mijn kilo's medisch zijn, zal 't wel bij dromen blijven ...

2. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    Ik vind het met 44 vaak ook nog soepzooi hoor:( ik heb van broeken 44. dat is goed te doen maar heb grote tette en een dikke buik waardoor shirts vaak 46/48 zijn. tis vaak goed zoeken helaas wil je er niet als een bejaarde bijlopen. vaak alleen van die bloemetjesgevallen. bah bah:$

Deel Deze Pagina