Ik ben al een paar weken het kwakkelen. Griep, buikgriep, griep, buikgriep. Het houd niet op. Ik ben nu ook al bijna 3 weken verkouden. Sinds deze week echt behoorlijk. Mijn neus zat vol, maar ik heb astma en soms zakt de verkoudheid naar mijn longen. Het zit daar dus behoorlijk vast, en ik ben benauwd. Vanmorgen toen ik wakker werd deed ademen zeer en hoesten ook. Inmiddels is het ademen alleen nog af en toe pijnlijk maar het hoesten blijft zeer doen. Echt tussen mijn borsten, er iets boven richting dat kuiltje. Het voelt als een blokkade en ik hoest taaie stukken slijm op af en toe (sorry.) Ik ben heel erg moe, snel buiten adem en alles doet zeer. Ik heb net mijn temperatuur opgenomen en die is 39 graden. Ik vind het alleen altijd zo moeilijk om te besluiten om naar de dokter te gaan. Wat denken jullie is dit normaal voor een griep/verkoudheid of moet ik naar de dokter? De dokter geeft me ook altijd een beetje het gevoel alsof ik me aanstel. Dus dat speelt ook een beetje mee. Alvast bedankt
Ik denk dat je inmiddels wel een kuurtje kunt gebruiken om secundaire infecties buiten te sluiten. Dit duurt wel heel erg lang. Beterschap!
Klinkt alseen longontsteking. Zo was het bij mij iig wel toen ik dat had. Zou even naar de ha gaan en vragen of je bloed mag prikken voor je ontstekingswaarden. beterschap.