Hallo allemaal, Ik heb een vraagje sinds deze cyclus ben ik mijn tempratuur aan het bijhouden, want ik heb erg lange en onregelmatige cyclussen vorig jaar november gestopt met de pil sinds dien zijn mijn cyclussen 53 dagen 51 dagen 37 dagen 44 dagen en 53 dagen. Op 19 augustus had ik een positieve Ovulatie test en ff geeft ook aan dat ik die dag me ovulatie had dus dat komt overeen. Mijn temp was toen 36.1 dag erna 36.2-36.2-36.4-36,5-36.5-36.5-36.6-36.1-36.8. Zou ik gisteren mijn innesteling hebben gehad en ziet dit er verder goed uit? Mijn temp was voor me eisprong rond de 36,1-36,2 Ik hoop op goed nieuws van het weekend.
Misschien is het handiger als je er een grafiekje van hebt? Ben je lid van fertility friend? Erg handige site. Ik gebruik het ook. Je hebt dan beter zicht op de stijgingen en dalingen Als je op mn banner klikt kom je op de site. En dan kun je je daar aanmelden. Kost niets! Ik ben wel benieuwd naar je grafiekje namelijk.
Zou idd innesteling kunnen zijn.. mag ik vragen hoe je tenor? Oraal, rectaal of vaginaal? Edit tenor is tempt.. typ op tel
Mooie dip inderdaad! En hij is goed getegen. Máárrr het zegt eigenlijk nog weinig. Bij een zwangerschap is de temp hoger dus het zou kunnen. Maar het kan zomaar zijn dat ie vlak voor of tijdens een ongi weer flink daalt.
Ik tempte eerst ook oraal en dat gaf bij mij hele grote schommelingen.. ben later in de cyclus begonnen met vaginaal maar ziet er allemaal al veel stabieler uit
@stopcontact de temp hoeft niet hoger te zijn.. t stijgt met 0.25 tot 0.5 verschilt per vrouw en cyclus
Temp je elke dag zelfde tijd? als je dat doet is het een mooie dip! duim voor je dat het een innesteldip is!
Ja ik temp iedere morgen rond half 6 zet er echt de wekker voor. Hoop dat me temp zo hoog blijft. Ik vind dat me temp nog redelijk stabiel blijft lokale temp ik oraal.