Hallo dames, Ik heb Pco en sinds een jaar zit in behandeling bij ons in het ziekenhuis. Ik werd in deze ziekenhuis niet serieus genomen en had op een gegeven moment geen vertrouwen meer in hun ( heeft redenen ) Maar om lang verhaal kort te houden. Ik ben nu doorverwezen naar het ziekenhuis st. Elisabeth in tilburg . Zijn er dames die daar onder behandeling zitten of hebben gezeten, wat zijn jullie ervaring ermee? Wat vonden jullie van de artsen en het ziekenhuis.
welke afdeling kom je terecht? wij zijn daar ook behandeld maar word je geholpen op gynecologie of de fertiliteitscentrum? Op zich doen ze het goed maar er zitten een paar artsen tussen die te gehaast en onpersoonlijk zijn waardoor het bij ons een beetje mis is gegaan met de wachttijden waar ik niet blij mee was maar ja gebeurt is gebeurt.. Maar vraag het en misschien kan ik je antwoorden
Hebben daar een kundige arts. Verpleegkundigen zijn uiterst lief. De fa is onwijs druk, dus het gevoel dat ze gehaast zijn, ja dat herken ik. Maar ze staan goed aangeschreven. Stoor me soms wel aan alle protocollen die gevolgd moeten worden, maar dat zal op andere plekken ook wel zo zijn.
Wij lopen ook in het Elisabeth. Ik kan alleen de ervaring vertellen over het fertiliteitscentrum. Wij lopen nu ruim een jaar bij het ziekenhuis en op zich is de ervaring prima. Wel een keer gehad dat ze me verkeerd ingepland hadden voor een echo, maar dat kwam omdat ze net overgestapt waren op een nieuw systeem. Een tip, probeer aan de achterkant te parkeren! Dan hoef je minder ver te lopen.
ik heb een afdeling bij de fertiliteiten afdeling gehaald dus neem aan dat ik daarna toe moet. Maar dames bedankt voor jullie reactie
Ik ben ook tevreden!!! Zeer vriendelijke verpleegkundige en fijne speciale poli apart van de gyn. Wel achterin het zkh inderdaad dus ik parkeer ook altijd daar.
Fertiliteit in Tilburg: Ik vind de verpleegsters erg aardig. Ik heb wel voorkeur bij de artsen voor dokter J.S. zeer vriendelijke arts, ik heb een gesprek gehad van 3 kwartier,omdat mijn 1e en 2e ICSI niet lukte.Hij nam alle tijd, en legde mij uit waarom het niet lukte.Je moet het zien als gooien met een dobbelsteen. Je probeert een 3 te gooien, maar je gooit een 2, je probeert het nog een keer en gooit een 5. Zo moet je het ook zien met de behandeling die je krijgt, het is elke keer een kans. De 3e ICSI is wel gelukt, en sinds oktober 2012 zijn wij trotse ouders van een prachtige dochter, die we deels vernoemd hebben naar het St Elisabeth ziekenhuis.Nog altijd erg dankbaar zonder dit ziekenhuis was het niet gelukt. Het is een geweldig ziekenhuis.Ik parkeerde altijd op de grote parkeerplaats,en was niet zoveel geld kwijt. Je kan de auto ook onder het viaduct zetten, maar dat durfde ik nooit zo goed ivm een bekeuring Oja, en de D.E. koffie vooraan in het ziekenhuis is heeeerlijk. Succes!
Onder het viaduct parkeren wordt afgeraden omdat daar veel ingebroken wordt. Ben inderdaad ook blij dat fert afd inmiddels apart zit. In het begin zat die bij gyn. Pff dat dobbelsteen verhaal geeft me alweer schrik in het hart. Ik weet verstandelijk wel dat hetzo werkt maar dan is de kans dus ook groot dat je géén 3 gooit in drie keer. Jak, moet er nog niet aan denken. Hopelijk gooien we allemaal een 3!!
dokter Esther genen is ook zeer vriendelijk!! helaas wisseld het bij ons tussen haar en dokter schonenberg
Qua verplegend van de FA personeel, kan ik alleen maar positief zijn. Lieve dames die met je meeleven. Maar verders is mijn ervaring niet goed 2 pogingen hebben gedaan, ondanks 2 innestellingen werd de miskraam afgedaan als "domme pech" en werden onze verzoeken tot verdere onderzoeken van tafel geveegd onder het mom "je wordt er niet sneller zwanger van"... Na inzien van ons dossier bleek ook dat wij B- en C kwaliteit emmy's hadden, terwijl ons bij terugplaatsing alleen maar werd verteld dat ze prima en van goede kwaliteit waren.. Nadat wij eindelijk de ons gewenste onderzoeken kregen in Duitsland, bleek dus dat mijn AMH gewoon heel laag was (0,18) en ik dus domweg niet genoeg en slechte kwaliteit eicellen had. Hadden we dus veel eerder kunnen weten als we na de 1e poging gewoon onderzoek hadden gedaan waar we om vroegen. Maar goed dat is achteraf een koe in de kont kijken.
o, Maar dokter S.chonenberg is ook super aardig. Ik wilde dat zij bij mijn bevalling geweest was, zij had me wel geloofd toen ik zei; Ze komt er NU uit! Dokter S.meenk is ook super vriendelijk zoals ik al zei over het verhaal van de dobbelstenen. Je moet het ook zien als een kans. En bij de meeste lukt het wel hoor binnen de 3 pogingen.
Dames nog een vraag wij gaan voor het eerst wordt er dan weer alle onderzoeken opnieuw gedaan of kijken ze naar je dossier van de vorige ziekenhuis ???
Hoi meiden, Wilde ook nog even reageren met mijn positieve ervaringen over het EZ in Tilburg! Ben er vorig jaar in augustus onder behandeling gekomen en altijd geholpen door erg vriendelijke mensen. Dokter S.meenk ben ik ook heel erg tevreden over. Ik ben zwanger geraakt na de 1e ICSI poging (helaas wel overstimulatie gehad, maar gelukkig toch een terugplaatsing) en daarna onder controle gebleven in het EZ, toen als gynaecoloog dokter S.choonenberg gehad. Begrijp dat zij nu ook bij fertiliteit zit en ook als prettige arts ervaren. Al met al dus erg positief geweest en sinds 30 juli 2012 de trotse mama van een prachtige dochter! Wens jullie heel veel succes de komende tijd (wij gaan wellicht ergens vanaf maart weer terug naar het EZ voor een brusje - heb nog 1 cryo), mocht je vragen hebben, dan mag je me ook altijd prive-berichtje sturen! liefs Dees
Wauw Dees, dat klinkt goed, na 1e icsi al zwanger! En nu weer terug, spannend zeg Wij denken er ook wel eens over, maar om nu weer hormonen te gaan spuiten de punctie en in onzekerheid te zitten....ik weet het niet hoor. Het is allemaal best ingrijpend. Succes met een brusje!
Hier echt heel positief over het hele team. Met de ene arts heb je net wat meer dan met een andere en dat heb ik ook met de verpleegkundige maar ze zijn echt super lief. Ook vind ik dat er echt de tijd voor je word genomen. Dat gehaaste herken ik gelukkig helemaal niet. De laatste keer dat ik opgenomen werd stond binnen een uur al verpleegkundige van de afdeling aan m'n bed en de ochtend na mijn operatie zag ik als eerste mijn fertiliteitsarts. Ook een andere arts kwam meteen langs toen ze hoorde dat ik opgenomen was. Voel me echt geen nummer en dat voelt fijn.