Ik ben net terug van 3 weken Zuid Frankrijk, heerlijk Daar verkopen ze in de grote supermarkten de heerlijke producten van Lovea. Het was mijn bedoeling om net als voorgaande jaren, op de terugweg het één en ander mee te nemen op de terugweg naar huis, zonnebrand, en je hebt er zelfs shampoo en lichaamsverzorging van. Maar helaas gingen wij onverwacht snachts terugreizen, en heb ik dus niet de mogelijkheid gehad om wat mee terug te nemen.. (baal..) Volgend jaar wacht ik ook zeker niet tot de laatste dag Ik dacht dan bestel ik het online, maar het is heel moeilijk te vinden. De flessen zonnebrand van 200ml die ik voor een euro of 12 in de grote supermarkten kocht, zijn sowieso nergens te vinden. Alleen de factor 50 maar dan voor 125 ml iets van 16 euro ofzo Ik zag dat de DI drogist in Belgie het ook verkoopt, maar daar kan je niet online bestellen en het in Nederland laten bezorgen.. Heeft iemand een idee waar een Belgische of Franse site te vinden is, die naast de zonnebrand ook de shampoo & Bodyproducten verkoopt? Ik hoop dat iemand hier een tip heeft, of anders een tip welke DI drogist een heel uitgebreid assortiment LOVEA heeft, dan moet ik maar een weekendje België plannen Zulke heerlijke producten...
Klopt die had ik gezien, maar volgens mij is de verzending 21,99 pond? naar Nederland als ik het goed heb...
Ik dacht dat ze dat bij de tuinen verkochten? Ik heb ooit een lovea zonnebrand bij de etos gekocht..... Misschien eens bellen, succes!!
Etos heeft alleen maar een zonnebrand van Lovea, in heel kleine verpakking en 2 x zo duur dan in Frankrijk Bij de tuinen online hebben ze het niet, maar ik kan idd eens even bellen
Top hier staan idd wel een aantal dingen tussen van de lichaamsverzorging die ik graag wil hebben. Alleen de zonnebrand en aftersun is anders dan in Frankrijk, verpakking is bijna helft kleiner en 2x zo duur.. Jammer is dat