Na al heel veel en vaak gelezen te hebben plaats ook ik nu een berichtje. Ik heb zondag 13 nov 10.000 pregnyl gespoten en maandag 21 nov voor het eerst een neg test. Nou kon ik me gister niet beheersen en heb toch nog een test gedaan deze was binnen 5 min zichtbaar . Zou het dan eindelijk zo zijn of kan dit toch nog van de pregnyl zijn?
Hey Balou1, Je hebt waarschijnlijk niet veel aan mijn berichtje omdat ik er niet zoveel van af weet. Maar het lijkt mij als het er eerst uit is en vervolgens dagen later test je positief, dat je toch wel een beetje hoopvol mag zijn . Ik hoop dat er vandaag experts antwoorden, die het zeker weten, ik lees in ieder geval mee. Je bent al zo lang bezig! Het zou echt geweldig zijn!!
Dat is toch vanzelfsprekend! Tjee zeg drie jaar, ik heb echt diep respect voor jou/jullie. Ik zie de streepjes!!! Echt heel erg spannend!!!
Pregnyl 10.000 is meestal na 10 dagen wel zo'n beetje uit je lichaam. Je zegt dat je op 13 november Pregnyl hebt gespoten. Tel daar 10 dagen bij op en je zit op 23 november. Ik hou wel even een slag om de arm, maar het zou een tweede streepje van een zwangerschap kunnen zijn! Ik hoop het heel erg voor je. Ik weet hoe slopend de Medische Malle Molen is namelijk. Wacht nog even (on)geduldig een paar dagen af. En test dan nog even weer. Dan zou het tweede streepje nog donkerder moeten zijn. En is er geen enkele twijfel meer mogelijk! Dus ik wacht nog even met jou te feliciteren, maar ik heb wel goede hoop....!
Hopelijk mag ie over een paar dagen mooi donker zijn en groeit er eindelijk een kleintje in jouw buik!
ik zie idd ook streepjes! spannend meid! maar ik wil je toch alvast voorzichtig feliciteren en ik hoop zo dat je een dikke vette knaltest krijgt. ik gun het je van harte
ik zie ze absoluut, maar is die bovenste donkerder dan gister? Naja dat zegt ook niks natuurlijk want zo hard stijgt het hcg niet per dag. als je nu posi test kan het niet meer van de pregnyl zijn dus zou logischerwijs van een zwangerschap zijn
hoi hoibij mij was pregnyl echt al binne 6 dagen eruit test was omo wit... 1 dag voor nod getest en een streep dus ik zeg als test negatief was en nu er zo uitziet ben je echt wel zwanger...ik zeg gefeliciteerd!!!
Je ziet een duidelijke streep. Hoop dat het posi is. Als ze komende dagen donkerder worden lijkt het me echt posi hoor! Ze waren eerst ook negatief? En nu een streepje erop? Dan vind ik hem zeker posi
Hoi hij is posi alleen vind ik de bovenste duidelijker dan de onderste. De bovenste was van gister en de onderste vandaag toch?
@all bedankt voor de lieve en positieve berichtjes. De bovenste test is van gister en de onderste van vandaag. Op de foto lijkt de test van vandaag lichter maar ze zijn hetzelfde. Ga proberen om morgen niet te testen en dan zondag hopelijk een donkerdere streep
Meis, ik had 5000 gespoten en elke dag getest, dag 7 of 8 was de pregnyl uit mijn lijf. Vijf dagen voor NOD kreeg ik een hele lichte positest.. en zie banner!! Ik denk dat je hartstikke zwanger bent.................
Wauw meid ik wil ff kwijt dat ik helemaal stil ben van jou onderschrift! VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP!!!
Gisteren weer een testje gedaan en deze was een stuk donkerder dan de dag ervoor: @ukoldaatje. Wouw wat is jullie geduld op de proef gesteld. Gefeliciteerd met je zwangerschap
hij ziet er goed uit de test, duim voor je mee. wordt altijd zo blij en emotioneel als er na zo lang wachten een positieve test is. Gewoon het idee dat een wondertje zo welkom is en hij of zij er dan ook eindelijk gaat komen. duim voor je dat het raak is. ukoldaatje: Naast een zoontje uit je hart nu straks ook een kindje uit je buik. heel mooi dat je bijde mag meemaken. adoptie lijkt me erg zwaar en emotioneel maar ook erg dankbaar. hoe oud was jullie zoontje toen hij bij jullie kwam? Meisje hier in de straat is ook geadopteerd uit china en heeft een broertje uit afrika. daarnaast hebben ze vorige week een baby gekregen. totaal onverwachts want moeder was onvruchtbaar. je kunt je voorstellen dat ze continu vragen krijgen en rare blikken als ze als gezin op stap zijn. zie ook je pendels, zijn er genoeg die november zeggen