dames met negatieve bloedtest en toch zwanger ???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door M82, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuske25

suuske25 Actief lid

22 nov 2011
    448
    122
    43
    NULL
    NULL
    A m82 : ja dat wachten pfff krijg er wat van! ik heb sinds gister ontzettende keelpijn en wat misselijkheid en hoofdpijn. Misschien een griepje op komst, ik weet het niet... is het misschien voor jou ook geen idee een echo aan te vragen. ik bedoel jij bent al bijna 2 weken over tijd, dat is best veel.

@ azs0201 : fijn dat je HA je meteen doorstuurt. ik denk dat die dat van mij ook wel doet maar wel pas denk ik als ik wat langer overtijd ben dan 5 dagen, dat is op zich nog best kort. alleen zoals ik al zei ik voel me sinds gisteren een beetje beroerd! heb zon keelpijn en gewoon niet lekker, dat kan er ook nog wel bij :(

2. M82

M82 Lid

10 jun 2011
    72
    0
    0
    Noord Brabant
    @Suuske25,
    Wij gaan deze week een intake plannen via GeertgenKlinkiek, wij hadden al 2 iui behandlingen in het ZH gehad zonder resultaat en zijn doorverwezen naar de geertgenkliniek dus die ga ik a.s. maandag bellen en dan zet ik alles in werking en als ik a.s. woensdag nog niet ongesteld ben dan ga ik ook zker de HA bellen en vragen voor een doorverwijzing voor een inwendige echo, want vandaag ben ik dus al 12 dagen overtijd en heb dat nog nooit gehad ! xxxx

3. azs0201

azs0201 Actief lid

17 nov 2011
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey suuske ik ben al ongesteld!!!! na 11 dagen overtijd!!!! ik heb geen cyclus overgeslagen, maar ben gewoon laat ongi geworden!!!!!!! dus hoop dat het bij jullie ook wat wordt, wat jullie willen!!! het kan komen door het weer bij mij of dat ik aan fitness doe...ik kreeg al menstruatiepijn sinds par dagen en het werd maar niks, gisteren dacht ik er niet aan, omdat ik op bezoek was en kijk ik kreeg die pijn en het was raak!!!! dus ook al even aan wat anders denken en dan komt je ongi vanzelfff

4. Missy79

Missy79 Actief lid

11 feb 2010
    449
    0
    0
    @azs0201 wat jammer dat je toch ongesteld bent geworden..!

Ik ben nog altijd niet ongesteld ben nu al 12 dagen overtijd en mijn temp blijft nu steeds hangen op 37,0..
    Zo nu en dan nog steeds misselijk en ontzettende krampjes alsof ik ongesteld ga worden maar nog niks te bekennen.
    Verder erg moe :(
    Aankomende woensdag moet mijn eisprong alweer komen en ben benieuwd of ik hem dan ook zal voelen aangezien ik deze elke maand voel...
    Snap er echt totaal niks van heb nog NOOIT een cyclus overgeslagen...(mits ik zwanger was dan he hahaha)
    Ik ga morgen gewoon weer mijn HA bellen en dan naar mijn eigen arts vragen want dt schiet zo echt niet op...
    Krijg mijn broeken wel dicht maar knelt gigantisch...

:(:(:(:(:(

5. M82

M82 Lid

10 jun 2011
    72
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou dames,
    ben vannacht ongesteld geworden dus op naar de volgende ronde !!! xxx

6. Missy79

Missy79 Actief lid

11 feb 2010
    449
    0
    0
    hey wat jammer meis! Hoop dat jullie snel een beebje mogen verwelkomen!

Hier nog steeds geen duivels en nu dus 13 dgn overtijd en temp nog altijd 37,0....
    Ik wacht nog even tot donderdag en dan vraag ik maar eens om een echo...

liefs

Deel Deze Pagina