Dames met okselhaar?

Discussie in 'De lounge' gestart door cowgirl80, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triskele

Triskele Niet meer actief

Ik ben hier aan geopereerd ga 3/4 keer per week in bad met echtw basedas niet se goedkopere versie en dat helpt super en met katoenen onderbroeken en geen inlegkruisjes of te lang maandverband dragen, hier hebben ze veel plekken weggehaald en ik Sie nu ook ( haartjes weghalen) en hoe erg het was het is nu perfect onder controle....

2. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    ROFLMAO, je zet het wel mooi neer TS :D.

Ik scheer het wel, maar dan vooral omdat het mij gaat irriteren als ik het niet doe. Dat doet dan echt gewoon zeer. Daarnaast als ik het niet doe gaat dat meuren. Ik zweet nogal snel dus voor mij is het gewoon wel fijn om te doen.

Maar als iemand het zou laten staan en ik zou dat zien dan zou ik niet meteen daar een oordeel over hebben. Iedereen is daar toch vrij in?

In de huidige maatschappij moet ook iedereen maatje 36 hebben. Ik heb maat 50/52. Nou so what? Als ze me niet willen zien kijken ze maar mooi de andere kant op. Dik of niet, ik ben nog steeds een onwijze sexy chic en ik heb ook nog steeds meer dan genoeg aandacht van mannen. En lekkere mannen hoor :D.

Lekker laten lullen die mensen. Die hebben geen opvoeding gehad. Je houdt het netjes bij, maar je kunt het niet helemaal weghalen. Nou, dus ben je dan ineens melaats ofzo? Wat mij betreft niet hoor.

Deel Deze Pagina