Hallo! Ik ben op zoek naar hulp (gesprekshulp individueel of groep) in regio den Bosch/Zaltbommel. Net contact gehad met het FIOM die wel een bureau in DB heeft maar niet voor gesprekken ?). Ik kan wel naar Eindhoven gaan, maar dat is een uur rijden. Ik heb daar echt geen trek in; ben al genoeg in de weer met alles!! dussss...iemand een idee??
Klopt Nana, hier inderdaad ook hetzelfde probleem gehad. Erg balen..... Wij konden ook ondersteunende gesprekken krijgen vanuit ons ziekenhuis, JBZ maar hebben dat achterwege gelaten. Zijn vervolgens eenmaal op gesprek geweest bij het FIOM in eindhoven, maar dat sloot niet echt helaas...... Vervolgens des te meer op zoek gegaan naar stellen/dames die in hetzelfde schuitje zaten en dat heeft enorm geholpen. En nu nog steeds, ik struin o.a. hier op het forum nog steeds rond, en dat al sinds juni 2006. Mocht je info willen en/of je verhaal kwijt kunnen: je kunt mij gerust een berichtje sturen hoor. Liefs, Mama van een zoontje, 20 maanden (ICSI) en nu opnieuw zwanger na IVM.
hey meid, dank je voor je reactie... Ik ben echt perplex over het gebrek aan hulp in onze regio; ongelooflijk!! Ik ben notabene zelf psycholoog en ik zie dus wel een ''toekomst'' voor mezelf om me toe te leggen op vruchtbaarheidsproblematiek. Als ik eerst zelf ''de molen'' uit ben en alles een plek heb gegeven.... wauw, fijn dat jullie uiteindelijk toch zwanger zijn geraakt; maar goed, met heel wat moeite en pijn! Ik heb ook veel steun aan lotgenoten maar toch wil ik iets meer persoonlijke/strukturele gesprekshulp.......zoektocht dus vervolgen