Dames met verstand van tablets?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamishka, 16 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    mijn oudste zoon is nu ook aan het sparen voor een tablet, hij is 9.
    de jongste is 6, ze mogen af en toe ook wel es angry birds doen op mijn tablet. ik heb een Asus Eee pad transfomer.
    maar hoe oud zijn jou kids dan, dat ze de iphone in belsag nemen, ze mogen hier op die van papa ook wel eens een spelletje doen, maar in beslag nemen? dacht het even niet.
    ze hebben ook gewoon hun eigen speelgoed neem ik aan toch?
    tis niet aanvallend bedoelt hoor, maar jullie zijn toch baas over de telefoon, niet de kinderen, lijkt mij.

2. sjak

sjak Niet meer actief

Tja, kinderen zijn veeeeel verder dan wij zijn en dat meestal al op hun derde... Als je een tablet koopt puur voor de kinderen, dan zou ik in dit geval ook voor een kindertablet gaan, zo een die je bij Bart Smit kan kopen. Kinderen gooien nu eenmaal glazen drinken om, laten weleens iets uit hun handen vallen of gaan er gewoon boven op zitten! (of is dit alleen bij mij in de familie):D
    Zelf heb ik een samsung tablet en een iphone, maar ik geloof dat ik het niet zo leuk zou vinden als deze stuk gaan.
    Mijn dochter van bijna negen maanden weet al dondersgoed dat Nijntje liedjeszingt op de tablet. Mijn neefje van twee doet er vingervlugge spelletjes op. Het is de toekomst dus persoonlijk vind ik het heel goedals kinderen er al jong mee om kunnen gaan...

Deel Deze Pagina