Ik had al ergens anders ook een topic geopend maar helaas nog geen reacties. Leuk Yupgup, ben je zwanger? bezig of???
Hey wat leuk zo'n club!! Ik woon zelf dichtbij Arnhem en weet sinds vandaag dat ik zwanger ben van de tweede... Kolifantje je bent al lekker ver met je zwangerschap! Ik zal blij zijn als ik rond de 12 weken ben..
Ik woon nog niet in Arnhem, maar heb er al wel een huis gekocht.. Telt dat ook mee? Duurt nog wel even daar te wonen.. Ik ben 3,5 geleden bevallen van een dochtertje..
Dag meiden, Hier nog een net bevallen mama uit Arnhem!! Is hier nog rustig zie ik...Weer even nieuw leven inblazen
Hallo meiden! Hier ook een mama uit Arnhem! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Een mooie periode... Geniet ervan! Ik mis het nog steeds wel eens. Ik ben op 22 mei bevallen van een prachtige dochter Emily. Ze is nu al bijna 6 maanden. Het gaat zo snel! @MissXX, waar heb je een huis gekocht als ik vragen mag?
Haai Anne! Gefeliciteerd met je 2de zwangerschap: leuk eerst een jongen en nu een meisje Hier hetzelfde!! Ik zie dat onze jongens ook bijna even oud zijn
Ja, is inderdaad heel erg leuk! Tomas kent nog geen jaloezie, dus het is echt knuffelen en kusjes geven: erg genieten! Voel je je goed? Ik vond de zwangerschap van de 2de namelijk wel wat pittiger omdat je al een peuter hebt rondlopen...
Leuk een topic over mama's uit arnhem. Allereerst degene die nu zwanger zijn, gefeliciteerd! Kom ook uit arnhem en ben 9 maart bevallen van een prachtige dochter, Nu dus alweer ruim 8 maanden geleden. Lijkt alweer lang geleden!
Hier nog een mama uit Arnhem! Vier weken geleden bevallen van n lief klein mannetje. Hij was wat aan de vroege kant (36 weken), want eigenlijk was ik 20 november uitgerekend. Een week in het ziekenhuis gelegen, maar nu gelukkig alweer n paar weken thuis. Volop genieten hier!
Hoi CC!! Ja, moet alleen nog een beetje op gang komen hier, maar gezellig hoor dat je er ook bent!! Tijd gaat snel he! Ik ben 10 weken geleden bevallen en dat lijkt ook al weer een eeuwigheid geleden...We zitten nu alweer lekker in het ritme van voor de bevalling ( jongste slaapt de nachten lekker door, net zoals de oudste)
Hoi Sunny! ZOOO! Ik zeg net dat het allemaal nog op gang moet komen hier en nu ineens alweer 3 nieuwe 'gezichten'; LEUK! Gefelicteerd nog met je zoontje! Gek idee dan he dat je eergister dan uitgerekend was...Wel fijn dat nu alles goed gaat!