Wat lekker zeg, merkte ook echt gelijk verschil toen mijn dochter ging doorslapen. Zo af en toe heeft noa nog een periode waarin ze wat minder slaapt, en dan hangen de wallen alweer onder de ogen Wat leuk, twee kindjes zo vlak na elkaar. Hier blijft het voorlopig bij een kindje, maar wie weet wat de toekomst ons brengt! Hoop wel dat het ons gegund is ooit nog een kindje erbij te krijgen. Hebben er nu de ruimte niet echt voor en ga volgend jaar ook trouwen dus eerst daar aandacht aan besteden @sunny, gefeliciteerd met je zoontje. Fijn dat alles goed gaat, en geniet ervan gaat allemaal zo snel!
Ik voel me heel goed, maar tijdens mijn eerste zwangerschap werkte ik nog 32 uur per week, en nu ben ik thuis. De echte zware weken moeten natuurlijk nog komen. Het enige dat 'tegenvalt', is het in- en uit de auto hijsen, en verschonen e.d. Mijn zoontje weegt namelijk bijna 14 kilo, en werkt net zo goed mee als een zak aardappelen, haha!
Over het doorslapen: mijn zoontje sliep pas hele nachten door toen hij een jaar oud was. Nu slaapt hij gelukkig iedere dag van 19.00 tot 8.00, en ik hoop dat hij dat na de bevalling ook blijft doen, haha! (en dat zijn zus wat eerder doorslaapt!)
Zo ineens is het toch wel op gang hier! Gezellig! @Sunny, gefeliciteerd met je zoontje! Lekker genieten! @Anna, poeh na een jaar pas doorslapen! Pittig! Hopelijk is de 2e wat sneller... @Cc, leuk volgend jaar trouwen! Al een idee hoe jullie het gaan doen, groot of klein? Hier weer een verkouden meisje! Zo zielig. Eergisteren had ze zelfs haar hele gezicht ondergespuugd in bed. Ik schrok me kapot, ze was gewoon een betje naar adem aan het happen. Het zat overal, in haar ogen, neus en mond.. Gisteren maar haar ledikant op onze kamer gezet, lekker dichtbij. Hopelijk is het snel weer over. Gisteren was ze 6 maanden! Toch weer een mijlpaal! Het gaat echt hard! Maar wel leuk om elke keer weer nieuwe ontwikkelingen te zien.
@cc: ja, is erg fijn als ze doorslapen. Hiervoor werd ze 1 x per nacht wakker, 22.00 - 4.30 en dan 8.30 ongeveer, dus daar mochten we ook al niet over klagen. Maar een on onderbroken nacht slaapt toch wat lekkerder Lekker genieten van Noa! En gefeliciteerd met het feit dat je gaat trouwen! Leuk, dan is Noa echt een bruidsmeisje @anna: Hoop met je mee dat je zoontje lekker door blijft slapen na de bavlling...hier heeft de oudste na de bavlling geen fratsen uitgehaald, dus het kan Fijn dat je je goedvoelt! Kun je er ook lekker van genieten!! Is lastig he als ze niet mee willen werken met verschonen: hier nog zo een...Al is hij maar 11 kilo, dus dat scheelt dan toch! @banne: ja ineens!! Leuk!Wat gaat dan snel he! Alweer 6 maanden! Kan me voorstellen dat je geschrokken bent!
@Banne, Daar zou ik ook van schrikken! Je kindje zo vinden in bedje. En het bedje zou dan ook op onze eigen slaapkamer staan zolang als het duurt. Die ontwikkeling is inderdaad zo leuk, elke week doet ze wel weer iets nieuws. Noa staat nu sinds ongeveer twee weken en probeert nu ook zich te verplaatsen. Lopen kan je het niet noemen eerder beetje schuiven langs de tafel hihi. Alleen is het gaan zitten nog een beetje eng, dus dat moet papa of mama even voor haar doen. Onze trouwerij houden we overdag klein voor alleen naaste familie en vrienden, maar 's avonds komt er toch wel een groot feest. Erg leuk om zoiets allemaal te organiseren En ben ook echt benieuwd hoe noa er dan bij loopt, lijkt me echt geweldig kan niet wachten!
@Cc93, Kan me voorstellen dat je er zin in hebt! Vooral met zo'n mooi klein bruidsmeisje! Echt leuk!! Wij hadden ook overdag klein (+/- 25 gasten) en 's avonds groot feest met band! Erg leuke dag. Waar ga je trouwen als ik vragen mag? Hoezo nieuwsgierig... Wat goed dat Noa al langs de tafel "schuift"! Zal niet lang meer duren dan voor ze gaat lopen... Emily draaide op 11-11-2011 voor het eerst helemaal zelf van rug naar buik! Verder is ze nog vrij lui aangelegd geloof ik Maar ja dat is genetisch van papa en mama!
@banne haha, zou ik ook willen weten hoor. Maar is niet zo spannend, gewoon op gemeentehuis in arnhem. Wel het zaaltje ernaast, in de scheepenzaal. Vond ik iets romantischer dan de zaal in het gemeentehuis zelf. De ontwikkelingen lopen zo verschillend bij kindjes, geen 1 is er hetzelfde. Maar dat maakt het juist zo leuk! Over lui zijn gesproken, heb ik ook vaak last van en als kind ook. Ik liep met 1,5 jaar nog niet. Vond het wel best zittend op de billen haha. De fysiotherapeut is er zelfs aan te pas gekomen haha Die eigenschap lijkt hier dus een generatie over te slaan
@Cc, inderdaad dat is wel iets romantischer! Ik vind het gemeentehuis van Arnhem wel zo saai om te trouwen... Wij zijn getrouwd in het gemeentehuis in Rozendaal. Erg mooi ook! Hahaha, het kan dus ook een generatie overslaan! Nou hier dubbelop luiheid van beide kanten. Ach ze doet maar lekker rustig aan dan kan ik dat ook nog nu!
goeiemorgen! hier nog een mamma uit Arnhem.... ik heb een zoontje van 6,5 jaar en een zoontje van 6,5 maand... zwangere dames: gefeliciteerd!!!! wij zijn ook getrouwd in de scheepenzaal! wij hebben een middag-receptie gehouden in het cafe van een vriendin en zijn met een select groepje savonds gaan uit eten in het restaurant van een vriend (Nashville)... franka jij woont toch ook in Zuid??
@mutsevluts: welkom!! ik woon inderdaad ook in Zuid Jij ook dan begrijp ik?? @banne: mooie datum voor de mijlpaal van rug naar buik draaien Onthoud je het goed Leuk he die ontwikkelingen...Merk dat ik er nu bij een 2de bijna op zit te wachten Lijkt allemaal langer te duren...Denk dat dat komt omdat je al weet wat er komen gaat... @trouwen: wij zijn in bathmen ( bij deventer) getrouwd. We hebben daar een aantal jaar gewoon vanwege mijn studie, maar wilden weer wat dichter bij familie wonen, dus terug naar Arnhem. Wij hadden de bruilioft echter al wel in deventer geregeld, dus vanuit Arnhem naar deventer gereden. Ken het stadhuis van Arnhem dus ook niet, maar zou niet zo snel in stadhuis trouwen. Scheepenzaal lijkt me dan leuker
haha franka... ja elderveld.... enne de bruiloft in Boode gevierd (ik kom officieel uit D'ter en ging iedere zondag stappen in Bathmen) banne jij woont toch ook in Zuid??
Haha, wat toevallig dan!! Inderdaad hadden wij het feest in Boode en zijn we getrouwd in het Westerhuis ( oude gemeentehuis van bathmen)... Ik woon ook in Elderveld, dus dan wonen we in de buurt van elkaar @banne: ook in de buurt lees ik: gezellig!
Allemaal lekker dicht bij elkaar inderdaad! Ik kom oorspronkelijk uit de laar-west, toen verhuisd naar de laar-oost, even een paar jaar naar Nijmegen, en nu in Huissen. Ik heb jarenlang gewerkt bij de mac naast het Gelredome!
Da's inderdaad zowat de hele omgeving, haha! Maar ik ken de omgeving nu dus ook wel goed! Wij wonen sinds april in Huissen, maar omdat mijn man hier vandaan komt, was ik ook hier al best bekend.
@anna: ja dat scheelt dan wel: hoef je niet alles meer helemaal opnieuw op te bouwen en te verkennen...
Franka volgens mij woon jij de aan de zijkant bij mij... Ik zit nu op mm telefoon maar zal je straks pb-en..... Wel fijn he anna dat je de buurt kent... Zo was ik blij dat we dit huis konden krijgen... Om de hoek bij mn vader...
dames er is een dames uit de omgeving van nijmegen-arnhem topic...... komen jullie daar heen???? http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/317073-meiden-omg-nijmegen-arnhem.html