Geen symptomen wel zwanger?!?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door grotedroom82, 25 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grotedroom82

grotedroom82 Actief lid

2 jan 2013
    194
    0
    0
    wageningen
    Zijn mensen op het forum die niet voelde dat ze zwanger waren. Maar toch positieve test in handen kregen?

2. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ja hoor dat kan, heb ik wel vaker gehoord/gelezen.

3. grotedroom82

grotedroom82 Actief lid

2 jan 2013
    194
    0
    0
    wageningen
    Ik zit nu in mijn laatste wachtweek. en dan ga je op je lichaam letten en proberen signale op te vangen van je lichaam. Maar voel totaal niks :(.. nie moe, misselijk enz. En gevoel zegt ook dat niet raak is. Maar hoop hou je toch:)

4. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik weet precies wat je bedoelt, frustrerend altijd he? Ben je al lang aan het proberen?

5. grotedroom82

grotedroom82 Actief lid

2 jan 2013
    194
    0
    0
    wageningen
    Eigenlijk zijn we nog niet zo heel lang bezig. Al lijkt het voor mijn gevoel een eeuwigheid.:( Maar door de meegmaakte miskraam wordt mijn gevoel na een wondertje erg versterkt. Omdat ik ook vaak denk van als het niet mis was gegaan was ik nu nog zwanger, daarbij komt dan de angst dat het nooit meer lukt.Komt toch gauw in een negatieve spiraal terecht ( je zult het wel herkennen zie dat je ook miskraam hebt mee gemaakt) De eerste zwangerschap was voor ons een verassing totaal niet mee bezig maar zoals het kwam was het ook weer weg helaas.

6. Lief82

Lief82 Lid

10 feb 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel eens heel erg gedacht dat je hoofdpijn kreeg... krijg je het vanzelf :)

7. grotedroom82

grotedroom82 Actief lid

2 jan 2013
    194
    0
    0
    wageningen
    @ lief82

Ik weet niet wat je hier mee bedoeld. Het zijn gewoon serieuze vragen. Graag ook normale antwoorden. Misschien zit je zelf niet in zo'n situatie.Wat ik ook niet voor je hoopt, maar er zijn mensen waarbij het allemaal niet zo van zelfsprekend is. Zou fijn zijn als je er begrip voor hebt

8. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Ik heb bij geen van mijn zwangerschappen ooit symptomen gehad. Het was dat mijn menstruatie uitbleef...

9. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ik had ook geen symptomen.. ik had gewoon de 'krampjes' die ik elke maand al had.. Maar mijn menstruatie bleef deze keer uit..

10. grotedroom82

grotedroom82 Actief lid

2 jan 2013
    194
    0
    0
    wageningen
    Thanks voor de reacties. Ik hoop dat ik dat ook heb. Nog even paar dagen afwachten...:(

Deel Deze Pagina