Welke meiden uit 1982 gaan er ook voor?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MD82, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    Ik ben op zoek naar meiden uit 1982 die ook voor een eerste kindje gaan!!
    Ik wil graag ervaringen delen... :)

2. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    hoi hoi...

ik ben van 1982 :D en wij zijn al 1,5 jaar bezig voor de 1ste :(
    maar 2 juni hebben wij onze 1ste afspraak bij de gynaecoloog en dan komen we hopelijk wat verder ..

groetjes staffies

3. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    Zeeland
    Het is inderdaad te hopen dat jullie dan wat verder komen. 1,5 jaar is wel heel lang...

Succes!!

4. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    Hallo allemaal,

Ik kom ook uit 1982 en wij gaan voor hopelijk ons eerste kindje. Ben sinds 31 maart gestopt. Had daarna een cyclus van 21 dagen:) lekker snel dus. Maar nu zit ik op dag 28 en nog steeds niks! Wel vage buikpijnen. :(

Gr. Anouchka

5. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Hoi,

Ben ook uit 1982, wij zijn vorig jaar juli begonnen voor ons eerste kindje. Helaas hebben wij al 2 miskramen moeten ondergaan. We zijn nu druk bezig om opnieuw zwanger te worden en hopen op een mooi wonder.

6. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    Zeeland
    Nou, ik ben vandaag weer ongesteld geworden... Maar we gaan dapper door!!

7. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    hoi hoi Anouchka0902 en Tassie221

jaja ik ben er ook nog :D
    ik heb afgelopen zondag positief getest dus voor ons mocht het dan ook eindelijk zo zijn een droom die uitkomt en nu nog flink duimen dat alles goed blijft gaan ...

anouchka0902: ik hoop dat het wat betekent ,maar het is altijd weer afwachten en dat is zo moeilijk ..veel succes ...

tassie221: jeetje zeg al 2 miskramen is ook niet niks en zo teleurstellend he ...ik hoop dat jullie ook snel mogen genieten van een mooi wondertje ...

md82: jeetje dat is weer balen meid ,maar vol goede moed voor de volgende ronde ..

8. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    Zeeland
    Zeker balen. Vooral omdat er zo weinig regelmaat in de cyclus zit...
    30-33-39-31-37 Ik weet niet meer waar ik op moet rekenen.
    Wat ook niet helpt, is dat 'men' roept: bij jullie duurt het vast niet lang!! Nou, ik vind het al lang... Ook mijn schoonouders zijn erg aan het vissen (we hebben niets verteld), zeker nu ons nichtje van die kant wel in verwachting is.

Maar Staffies... GEFELICITEERD!! Wanneer ben je uitgerekend?

9. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    onregelmatige cyclus is zo kut en als ze ook nog een beetje gaan zeuren is ook niet leuk ..bij ons wist echt niemand dat wij er mee bezig waren dus het is een totale verassing voor iedereen .. en kijk maar bij mijn cyclus ik had er ook heel erg last van en het was zo frustrerend want je kan het niet goed uitrekenen en wij hadden nu eindelijk na lang wachten toch maar een afspraak gemaakt bij de gyn en nu ineens is het toch nog spontaan gelukt en ik had het ook helemaal niet verwacht we hebben er ook helemaal niet meer bij stil gestaan dus het is ook nog zo onwerkelijk en als alles goed gaat dan ben ik halverwege januari uitgerekent ....

10. lautjep

lautjep Niet meer actief

hoi meiden,
    ik ben ook uit 82 en wij zijn nu ruim 9 maanden bezig om zwanger te worden en helaas vandaag weer ongesteld geworden.
    Wij gaan vanaf deze ronde naar de gyn omdat mijn rondes elke maand weer zo anders zijn. Zie handtekening.
    deze maand moet ik op dag 10 een echo maken en dan gaan ze kijken hoe het zit. maandag even bellen en dan uitslag van het bloed onderzoek. hopen dat het goed is dan kunnen wij beginnen aan de comid volgende maand.

11. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Hoi meiden,
    Ik ben ook van '82 (goed jaar). Ben sinds april vorig jaar bezig om zwanger te raken en dat is nu gelukt (gister positief getest) dus ik hoor hier eigenlijk net niet meer.
    Xxxx

12. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    Zeeland
    Ha Lautjep

Het blijft spannend. Hopelijk word je bij de gyn wat wijzer! Vervelend he, zo onregelmatig? Je kunt er helemaal niets mee. Ik word er vooral erg onzeker van.
    Ikzelf wil 't nog maar even aanzien. Ben ook niet zo van doktoren enzo. Maar goed, als wij straks miss aan de 9 of 10 maanden zitten, zal ik er toch aan moeten. Voorlopig hoop ik dat het volgende maand gewoon wel gelukt is. Ik slik nu ook de Etos "zwanger worden" vitamines, hopelijk doet dat ook 'iets'. Baadt het niet, dan schaadt het niet!

13. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Heey wat een leuk topic!!
    Ik ben ook uit 1982! Prachtig jaar!! ;)
    In mijn onderschrift staat mijn hele zwanger worden geschiedenis ;)

14. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    Zeeland
    Hé Joekie!

'82 is inderdaad een prachtig jaar!!
    Je bent wel al even bezig zie ik... Wel mooi hoor, die babysite!

Groetjes

15. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Er staat alleen nog bijna niets in haha..
    We hebben al wel een weg gehad ja...
    Nu maar hopen dat er meer schot in de zaak komt..

16. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    Zeeland
    Mijn man zegt dat ik positief moet denken, omdat het anders zeker niet lukt! Maar die tip heb je vast al meer gehad. En eerlijk gezegd lijkt het mij soms best moeilijk om nog positief te denken als je al zo lang bezig bent als jullie!? Kan ik me indenken tenminste.
    Ik heb nu al soms zoiets van... pff... nou mag het wel lukken hoor! Zeker als er weer iemand heel blij komt vertellen dat er een kleintje komt.
    Maar goed, je kunt de natuur niet dwingen. Alleen af en toe een handje proberen te helpen.

Ik leef in ieder geval mee!!

Deel Deze Pagina