Ik zit in mijn tweede rond, maar die hebben we over moeten slaan.. Nu hopen dat de derde ronde eindelijk een échte ronde wordt!
Ik zit nu in de 6e ronde..ben deze maand begonnen met ovulatietesten van sensitest..ben benieuwd of het wat opleverd!
Ik heb zelf afgelopen zaterdag positief getest.. was de 2e ronde raak.. echt niet verwacht al zo snel!
Ik vind dat wachten wel lang duren hoor. Normaal vliegen de dagen/weken en nu moet ik nog 8 dagen wachten om te testen en het lijkt wel alsof de dagen voorbij kruipen nu. :S
@Mikatjuh; erg is dat he, dat heb ik nou ook,tijd kruipt hier ook voorbij. Mijn maag zegt heel veel Ik weet het niet.....tijd zal het leren. Moet vandaag ongi worden,maar er is nog niks, terwijl ik al 2x met de pillen op dezelfde tijd (smorgens) ongi werd. Als er aan het einde van de dag nog niks is ga ik morgen testen, ben wel zenuwachtig Ik las dat het bij jouw in de 2de ronde raak was, gefeliciteerd!! Ik hoop het bij ons ook...
brechje> Spannend! Ik zal voor je duimen! Ik heb nu zo last van steken rechts onderin mijn buik. :S Auch!! Nog 7 dagen tot ik kan testen, maar voor hetzelfde geld was dit pas mijn eisprong en is mijn cyclus weer in de war. :S
spannend allemaal.......wachten duurt altijd heel lang. Ik heb een cylcus van normaal rond de 35 dagen man het lijkt wel 3 eeuwen...
Als ze in de polder nou ook s echte zaadjes zaden, misschien raak ik dan een keer snel zwanger Hier dus ook iemand uit de polder.
Hier ongi, na een niet gebruikte ronde Dus alleen maar blij met weer een korte cyclus! Deze keer 25 dagen.. We zullen zien of deze ronde iets moois gaat brengen