Met de baby gaat het super. Beweegt lekker veel, gezond en goed op groei. ik ben alleen tot 18 weken extreem misselijk geweest. En nu buikpijnen waarvan ze niet snappen wat het is. Zwangerschapvergiftiging en een vroegtijdige bevalling zijn gelukkig uitgesloten. Moet nu dus rust houden. Maar we zitten net in een verhuizing.. Zucht.. en ik kan al zo slecht stil zitten haha. Maar verder gaat het gewoon zoals het moet gaan
wat gezellig allemaal ,waar in wijchen woon je ? wij schillen maar paar weken schillen maar 4 weken van elkaar en wonen ook dichtbij leuk leuk
Is het misschien leuk om verder in een topic te gaan bij zw-clubs? er word hier al zoveel gekletst. Hier zal het topic misschien snel zakken?
Schiet idd al op al gaat het nog te langzaam Hahaha Het word een jongen! Helemaal trots op Ben 25 trouwens
nou een paar vinden het al leuk dus lijkt me wel handig! wie wilt hem aanmaken ? of wil jij, bibinijmegen het nieuwe topic bij zw-clubs aanmaken ? omdat je natuurlijk ook met deze begonnen bent
Ik praat liever zo via t topic. Vind ik makkelijker en overzichtelijker...... ben al lid of geweest van 4 club maar kijk er weinig. Maar jullie mogen dat natuurlijk zeker doen.
Leuk een clubje uit arnhem en omgeving.. Helaas te laat voor mij ik ben afgelopen zondag bevallen van een dochtertje.
Hier iemand uit de andere hoek van Gelderland. Ik woon in 't Harde. Ik ben 28 jaar en in verwachting van onze 2e zoon.
Hey, dat is toevallig. Ik heb tot aan de middelbare school in Afferden gewoont! Daarna zijn we verhuisd naar Deest, bij het bedrijf van mijn vader gaan wonen, dat was praktischer. Ik ben nog niet zo handig met de site, dus als jullie de boel verplaatsen, geef even een gil Groetjes Linda.
grappig ik heb vlakbij voetbalvelden vroeger gewoont tot mijn ouders gingen scheiden toen was het om.en om maar deest ken ik ook veel mensen . wij geven een gil als we hier weg zijn