Hallo dames, Zie dat hier veel (aanstaande) mama's uit Arnhem zijn! Wat leuk! Ik kom ook uit arnhem, en ben in verwachting van ons derde kindje! Liefs Fleems
channe: gefeliciteerd! Ik denk dat je hier toch wel welkom bent. Wij moeten op een gegeven moment ook bevallen en het lijkt me raar dat we dan opeens niet meer hier mogen kletsen Ik zal morgen wel even kijken of ik een topic bij zwangerschaps-clubs aan kan maken. Ik heb zelf namelijk alleen een ipad en me vriend zit nu op de computer. Of iemand moet het nu even snel willen doen. Heb er morgen pas na 4 uur tijd voor. (Zijn druk met verhuizen)
nieuwe dames Welkom Wat is gelderland toch mooi.... whahah sorry melige bui en voor de iedereen: hoe gaat het? hier gaat het zun gangetje.
Hoi Dames, Hier nog 1 uit gelderland. Wehl (tussen Didam en Doetinchem Ben 31 en zwanger van de 3e Heb een zoon van 4,5 en dochter van 2. Ben 8 juni uitgerekend en morgen de 20 week echo! Groetjes Ellen
Dames ik heb de club aangemaakt en jullie uitgenodigd voor de club de club heet gelderland en zwanger
Hallo dames! Ik kom uit Ede, woon nu in Zetten. Ik weet net een klein weekje dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Hoelang precies is nog niet duidelijk, 28e eerste echo. Spannend! Ik ben zelf 23 jaar.
Hej hej, Hier nog 1 uit Gld. We hebben hele poos in Arnhem gewoond en sinds een paar jaartjes wonen we in Huissen ^^ Ben 23 jaar en heb zondag positief getest Wij gaan voor ons eerste kindje..
zo wat een hoop mensen uit Gelderland! Onze kleine Jenthe is alweer 2 weekjes oud, en echt een schatje!! Het is geweldig om moeder te zijn, te tutten, knuffelen en zorgen, maar ook erg vermoeiend! Vooral de eerste nachten waren spannend. Hoe voelen jullie zwangeren jullie? Ik mis mijn bewegende buik en schopjes wel hoor, al krijg ik er nu natuurlijk andere fantastische dingen voor terug. Heel veel suc-6 allemaal, Gr Chantal
Grappig! Wij wonen in Didam Veel mensen uit de Achterhoek ook. Al wonen wij in de Liemers. 26 jaar, getrouwd en 14/02 uitgerekend van ons eerste kindje, een zoon.
Aaah.. Ben niet meer zwanger maar moet altijd ff zoeken naar achterhoekers hihi.. Hier borculo, geboren te ulft zus werkt op een basisschool in dinxperlo die wonen in silvolde... Have fun girls!
Ohhh wat leuk!!! Echt schattig zo'n klein baby'tje ^^.. Ik heb net mn eerste afspraak gepland bij de verloskundige Ben zo blij!! Voel me goed eigenlijk, op wat symptoompjes na.. Het is nog wel pril hoor.. Dus dat geschop heb ik nog niet haha..
Nee nog niet geweest, maar wil er zeker wel heen, zodra de kleine naar buiten mag, ze is namelijk nog niet op haar geboortegewicht van 3330 gram. Ik werk zelf in Elst dus ben er (helaas) snel genoeg! Ook al naar MOOI! geweest? is echt een leuk kledingwinkeltje voor kids, maar wel gigantisch duur.....
Hahaha.. ik kon me niet meer bedwingen. Net getest en.. positief! Ik zou graag met jullie mee willen kletsen!