Haha, gefeliciteeeeeerd!!! Leuk zeg!! Ben nog niet in Elst geweest.. Wil toch eerst even de eerste echo afwachten.. Zit misschien tussen mijn oren, maar ik vind het best eng om nu al naar babyspulletjes te kijken..
Vandaag net te horen gekregen dat ik de 42 weken vol ga maken... Mijn buik is een waar paradijs voor de kleine knul
hoi ik kom uit nijmegen ben 31 weken zwanger 31 maart uitgerekend ik ben 19 jaar en zwanger van de 1e
De vk zei dat mijn buik nog te soepel was: nog voldoende ruimte (al is ie al wel 35cm!) en ik heb nog minstens een liter vruchtwater. Genoeg voeding/bewegingsruimte dus ook. Geen reden voor de kleine om eruit te komen.
baby kan daar door nog altijd spontaan komen maar ik vind het raar dat de vk dat zegt normaal doen ze en zeggen dat echt niet
Zijn niet mijn woorden, haha. De vk zal het ongetwijfeld vaker hebben gezien, anders zou ze het ook niet noemen. Ik wacht gewoon af. Voel me verder nog prima op de normale klachten na. Die 3 weken gaan zo voorbij
Hallo dames, Ik woon nu nog in Amsterdam, maar we zijn hard op zoek naar een huisje in de achterhoek Per 1 mei ga ik die kant op! Groetjes Luna
Haha Ik ga daar wel naar de verloskundige denk ik, mocht het Dinxperlo worden. Daar wonen mijn schoonouders
Zeker spannend! Bij elk pijntje anders dan anders vraag ik me toch af of dat signalen zijn. Wat dat betreft is verlof níet fijn
Aalten is erg aan te raden! De voorzieningen in het dorp zijn erg goed en er heerst een goede sfeer. Het dorp heeft voldoende winkels dat je niet naar de stad hoeft en er wordt ook vrij veel georganiseerd. Ruim keus aan basisscholen en kdv en ook erg prettig wonen. Ligt op zo'n 10km van Dinxper. Persoonlijk vind ik Dinxper minder leuk.