Wat zijn de kosten zo'n beetje voor een 4D echo met dvd en foto's ? (Mooi cadeautje om voor moederdag te vragen )
Goedemorgen, Ik heb er in Brabant 100,- voor betaald. Dit was voor ongeveer 30 minuten echo, Dvd met daarop alle beelden en een usb stick met daarop alle foto's. Hij kijkt niet naar hoeveelheden foto's. Ik heb er dus 70 gekregen. Sommige vrouwen 30 en andere 100. Ligt er een beetje aan. Zit wel een minimum aan. Was echt een super ervaring!!!! (Jan Koning) Hier weer een gebroken nacht gehad, vannacht vreselijk liggen balen dat ik partner naast mij zo vredig zag slapen en vanuit de andere kamers twee jongetjes hoorde ronken. :x was zoooo jaloers Oeps... Officieel nog 15 dagen tot de uitgerekende datum.. Alles is er klaar voor. Behalve haar wand schildering. zal de kleine daar op wachten? Want dan ga ik hem zo afmaken Ik wens jullie allemaal een fijne dag (ja ja met dit rotweer) xxx
@Matonneke: Dankjewel voor de info. Ga maar snel die muurschildering afmaken Wie weet krijg je wel een valentijnsbaby
Geen dank hoor!!! haha ja ik ga zo meteen gelijk aan de slag! Valentijnsdag is onze 40 weken mijlpaal dag, maar ik hoop hem toch niet te halen. Hoewel het natuurlijk wel een erg leuke datum is. Ik hoop zelf op 2-2-2013. Prima datum dacht ik zo Maar met al twee kindjes die met 40+3 geboren zijn denk ik dat het ook zo maar eens 17-2 kan gaan worden. Vandaag maar eens wat extra trap lopen Hoe gaat het met jouw zwangerschap????
Hier gaat alles nog steeds goed. Gisteren een mooie echo gehad in UMCG. De kleinste (onder) was zelfs aan het bewegen ! Zo lief.
ahhhhh wat geweldig!!!!! Bijzonder toch om te zien twee van die kleine hummeltjes... Dit is onze dochter tijdens de pretecho 4d/hd....
Hihi ja dat kan ik me helemaal voorstellen, wij waren ook op slag verliefd. hier is ze 28 weekjes!!! Nu zijn we zooooooooooooooooooooo benieuwd hoe ze er in het echt uit ziet. Dus hummelke kom maar tevoorschijn.
Matonneke : Wat een ontzettend duidelijke echo! Stiekem wil ik ook nog een keer een 4D echo, onze vorige was met 20 weken en eigenlijk om te onderzoeken of alles helemaal goed was.
@Matonneke Hebben jullie ook al 2 jongens en nu in verwachting van een meisje? Wij ook! Ik vind het wel erg leuk hoor! Bijna uitgerekend dus! Jaloers hier, haha! Ik ben er ook al poepie flauw van en ben pas 31 weken. @BabyWish91 Wat leuk om te zien, zo'n echo van een tweeling zwangerschap!! Vanmiddag mag ik weer naar de vk in Winsum. Ik krijg binnenkort een groeiecho ivm met hoog geboorte gewicht van onze 2e. We zullen zien! Zijn er nog meer mensen die in Winsum naar de vk gaan?
Hoi @Yan...ik wou naar de Eerste stap maar weet het nog niet...Wil ook wel graag naar praktijk West die ook afspraken maakt in Aduard. Gr Silly
@Silly29 Dan maakt het qua reistijd niet zoveel uit dus. Ik heb geen ervaring met praktijk West, maar ik weet dat De eerste stap wel goed is. Afgelopen zomer heeft ze een braderie georganiseerd waar ik ook heb gestaan met een kraam. Een hele aardige, jonge, vlotte vrouw!
Hoi @Yan...Ja dat klopt dat ze een braderie heeft georganiseerd....ik heb haar met de vorige bevalling ook gehad en dat is super goed bevallen....maar ik weet het niet wat ik wil.... Aduard is wel dichterbij voor ons als we toch boodschappen enzo moeten doen in Groningen... ik ben er nog niet over uit....maar moet wel opschieten want ben al 14 weken zwanger.. gr silly
@Babywish, wat gaaf om een tweeling op de echo te zien!! hihi mooi hoor! Leuk dat eentje bewoog!! @Matonneke, wauw wat een mooie duidelijke echo zeg!! Echt gaaf gedaan! Ik heb een paar foto's in m'n album staan van ons jochie! Maar die zijn ook heel anders van kleur haha. trouwens ook met 28 wk
Goedemiddag dames Alles goed met jullie? Herkent iemand ook hevige hoofdpijnen rondhet termijn dat ik zit? Heb namelijk al sinds zaterdag last van erge hoofdpijnen wat met paracetamol ook niet weggaat...